Aviseringar
Rensa alla

Besvär i underlivet, 16 år


Ämnesstartare

Hej!
Jag är 16 år och har haft pojkvän i snart ett år, använde p-piller i början men jag blev väldigt nedstämt o ledsen, hade även svårt att komma ihåg tabletterna. Har haft p-ring i snart ett halvår och de har funkat bra tills kanske en månad eller två tillbaka. (Jag tror att de beror på p-ringen) Mitt underliv har iallafall blivit väldigt känsligt, torrt, och skört.. Jag får sprickor (som små röda streck) på många olika ställen i slidan under sex, när jag stoppar i tampong. Jag tvättar mig inte med tvål, inte för ofta, har bara sex om jag har lust och är våt. Vad kan jag göra? Vill inte sluta med p-ring eftersom det är så himla smidigt! Kan även lägga till att jag behandlat för svamp en gång, men även känt att den kommit tillbaka lite hit o dit... Snälla är det någon som har upplevt samma eller har koll! Väldigt tacksam för svar!


   
Citera

det kan ju vara svampen som spökar. jag skulle gå till ungdomsmottagningen om jag var du Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
det kan ju vara svampen som spökar. jag skulle gå till ungdomsmottagningen om jag var du Glad

Ja jag ska nog göra det! Jag var där för ett tag sen, o hon var väldigt otrevlig o frågade inte någonting hur jag mådde eller om allt fungerade med ringen.. Så hade inte någon värst lust o ta upp det! Men ska boka tid o hoppas på att jag får en annan tant! 😉


   
SvaraCitera

Anna3214:

Ja jag ska nog göra det! Jag var där för ett tag sen, o hon var väldigt otrevlig o frågade inte någonting hur jag mådde eller om allt fungerade med ringen.. Så hade inte någon värst lust o ta upp det! Men ska boka tid o hoppas på att jag får en annan tant! 😉

Skäll på henne då, det är ju ett problem för dig och hon jobbar ju ändå på en ungdomsmottagning där man tar sig an sådana här problem! Blink


   
SvaraCitera