Aviseringar
Rensa alla

Betala för tinder?


Ämnesstartare

Jag har nyligen skaffat tinder men där jag bor fanns det typ bara 5 tjejer så funderade att jag skulle betala för det så man kunde tindra i någon större stad, typ Stockholm elr så. Är det vanligt att man gör så här eller anses man bara vara väldigt desperat?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du är beredd att betala för nätdejting så är det ett tydligt tecken på att du är desperat. 


   
SvaraCitera

kan du inte utöka sökningen lite bara? lite äldre och lite yngre bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
kan du inte utöka sökningen lite bara? lite äldre och lite yngre bara

Jag är 18, så yngre kan jag inte söka efter, vill inte heller ha en tjej som är typ 30


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika:

Jag är 18, så yngre kan jag inte söka efter, vill inte heller ha en tjej som är typ 30

Så högt behöver du ju ej gå


   
SvaraCitera

Armagedon: Om du är beredd att betala för nätdejting så är det ett tydligt tecken på att du är desperat.

Är det desperat att betala för nätdejting?


   
SvaraCitera

Armagedon:
Om du är beredd att betala för nätdejting så är det ett tydligt tecken på att du är desperat. 

Äsch det tycker jag inte! Varför skulle man vara desperat för det? Skeptisk Hade jag också bott i en väldigt liten stad där jag inte får några att swajpa förbi så hade jag nog också velat utöka sökningen med hjälp av betaltjänsten... Tyder väl snarare på att man är seriös eller vill ha mer nytta av appen helt enkelt?


   
SvaraCitera

Kan man inte bara använda en proxy av något slag, dvs lura appen att man bor i sthlm eller annan trevligare stad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kan man inte bara använda en proxy av något slag, dvs lura appen att man bor i sthlm eller annan trevligare stad?

Haha det tänkte jag inte på men det borde nog fungera med fake gps elr nåt sånt


   
SvaraCitera