Aviseringar
Rensa alla

Betalar msn.com?


B3ll4
Ämnesstartare

asså msn.com brukar ju typ alltid vara startsida i internet innan man ändrat (iallafall på alla datorer jag varit på) , har dem typ betalat för att vara startsida på så många datorer?


   
Citera

Aaa, sjukt mysko. [shake]


   
SvaraCitera

Sjuuuuuukt!


   
SvaraCitera

hehe vet inte msn kanske ägs av microsoft som tillverkar både operativsystem och webbläsaren du använder 😛


   
SvaraCitera

msn är en del av pytte mjuk


   
SvaraCitera

döög:

hehe vet inte msn kanske ägs av microsoft som tillverkar både operativsystem och webbläsaren du använder 😛

kan absolut inte vara såhär! låter ju urdumt


   
SvaraCitera

Nej? [tard] MSN ägs och är tillverkat av Microsoft. Det är även bara på Microsofts egen web-browser, Internet Explorer, som msn.com brukar återfinnas som startsida.

Prövar du Mozilla Firefox eller Apple Safari lär du se skillnad.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mozilla Firefox

nej men där är den också startsida, och jag vill liksom ha google men jag vet inte hur man gör[no-no]


   
SvaraCitera

B3ll4:

typ

B3ll4:

typ

Sluta säg "typ" 100 ggr. Det är sjukt irriternade.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

om du kan engelska förstås[wink]


   
SvaraCitera

B3ll4:

nej men där är den också startsida

Inte från början.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Sluta säg "typ" 100 ggr. Det är sjukt irriternade

Men ofta man tänker när man skriver? asså man tänker inte "nu ska jag skriva typ" eller "oj jag får inte skriva typ" , de kan man juu liksom inte kontrollera [no-no]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men ofta man tänker när man skriver? asså man tänker inte "nu ska jag skriva typ" eller "oj jag får inte skriva typ" , de kan man juu liksom inte kontrollera [no-no]

ja normala människor gör det


   
SvaraCitera

B3ll4:

nej men där är den också startsida, och jag vill liksom ha google men jag vet inte hur man gör

verktyg -> inställningar -> skriv in URL till sidan du vill ha som startsida


   
SvaraCitera