Forumet - betting?

betting?

256 0 41
Har aldrig brytt mig speciellt mycket :s
Men kan man inte betta igenom svenskaspel också? Kanske inte är de optimala stället om man vill tjäna mycket pengar [cute]

El Guaje:

jag föredrar unibet

Håller tummarna för dig [y] Jag tar gärna en viss procent utav vinsterna för att jag är en av de som håller på dig [blush]
El Guaje:

Spelar inte jättemycket längre men jag föredrar unibet. Vilka som har bäst odds varierar väl beroende på hur man vill spela men jag tycker de är rätt bra där och framför allt har de till skillnad från många andra en lättnavigerad sida. Vissa är oerhört röriga men unibet har man bra översikt på!

coolt det låter ju helt ok. jag har kollat igenom lite olika sidor och unibet och betsson är väl de två jag hitils har fastnat för

Fasiken:

Men kan man inte betta igenom svenskaspel också? Kanske inte är de optimala stället om man vill tjäna mycket pengar

no idea

jag hade tänkt bli miljoner på detta [cool]

Spana också in:

Fasiken:

Håller tummarna för dig Jag tar gärna en viss procent utav vinsterna för att jag är en av de som håller på dig

Haha tack, visst det finns så jag kan dela med mig utav [wink] Nej men vet inte ens om jag ska spela mer, tog ut alla pengar på unibet i våras och sen dess har jag inte spelat men det finns väl en risk att jag börjar nu igen när fotbollen drar igång i europa. Så blir det några vinster så får du naturligtvis en del!
El Guaje:

Okej ja kolla på du och se vilka som ser bäst ut. Vissa har ju en massa erbjudande och annat också men oftast är de bara jobbiga att använda sig utav.

ja usch det får inte vara jobbigt. orkar inte med massa erbjudanden och så. ska bara vara lugnt, enkelt och säkert

Fasiken:

fan de visste jag ej om :O

haha coolt

Fasiken:

Om de nu vore så Vann ingenting
men ja tycker ja e bra ändå fan!

nää vad ruttet. ja du är bra ändå!
patrick bateman:

nää vad ruttet. ja du är bra ändå!

Men ja blir så djäva rastlös :s
En gång körde jag väldigt fegt och fick ihop en knappa tusenlapparna. Då försökte jag köra aggressivt och förlorade det mesta [sad]

Man får liksom.. shit, förlorade denna gång men jag vinner igen det nästa runda [sad]
Fasiken:

Du kan nog ta de lugnt i ett par år faktiskt, har inge större behjov just nu! Men när ja väl behöver pengarna så kommer ja vara på dig som en.. något, igel ;s

Okej det var bra det. Bara höra av dig när du behöver dem, du vet vart jag finns!

Cornucopia:

Det optimala är egentligen att ha flera konton på flera sidor, i och med att oddsen förbättras, men det är inget jag pallat med.

Usch detta är extremt jobbigt! Hade på massvis av sidor förut och glömde bort vissa så till slut har man tappat bort pengar lite överallt. [sad] Men kan man hålla koll på det så är det bra sätt!