Aviseringar
Rensa alla

betting?


Ämnesstartare

nån som sysslar med sånt? jag hade tänkt öppna ett konto på nån sida. vilken sida är bäst tycker ni? tip, tack [smile]


   
Citera

Spelar inte jättemycket längre men jag föredrar unibet. Vilka som har bäst odds varierar väl beroende på hur man vill spela men jag tycker de är rätt bra där och framför allt har de till skillnad från många andra en lättnavigerad sida. Vissa är oerhört röriga men unibet har man bra översikt på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig brytt mig speciellt mycket :s
Men kan man inte betta igenom svenskaspel också? Kanske inte är de optimala stället om man vill tjäna mycket pengar [cute]

El Guaje:

jag föredrar unibet

Håller tummarna för dig [y] Jag tar gärna en viss procent utav vinsterna för att jag är en av de som håller på dig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Spelar inte jättemycket längre men jag föredrar unibet. Vilka som har bäst odds varierar väl beroende på hur man vill spela men jag tycker de är rätt bra där och framför allt har de till skillnad från många andra en lättnavigerad sida. Vissa är oerhört röriga men unibet har man bra översikt på!

coolt det låter ju helt ok. jag har kollat igenom lite olika sidor och unibet och betsson är väl de två jag hitils har fastnat för

Fasiken:

Men kan man inte betta igenom svenskaspel också? Kanske inte är de optimala stället om man vill tjäna mycket pengar

no idea

jag hade tänkt bli miljoner på detta [cool]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Håller tummarna för dig Jag tar gärna en viss procent utav vinsterna för att jag är en av de som håller på dig

Haha tack, visst det finns så jag kan dela med mig utav [wink] Nej men vet inte ens om jag ska spela mer, tog ut alla pengar på unibet i våras och sen dess har jag inte spelat men det finns väl en risk att jag börjar nu igen när fotbollen drar igång i europa. Så blir det några vinster så får du naturligtvis en del!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag hade tänkt bli miljoner på detta [cool]

Fan har betsson vanlig betting?

....spelade mycket poker där förut men när jag blev miljonär så slutade jag pga risken att förlora allt. True story[wink][blush][blush]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

coolt det låter ju helt ok. jag har kollat igenom lite olika sidor och unibet och betsson är väl de två jag hitils har fastnat för

Okej ja kolla på du och se vilka som ser bäst ut. Vissa har ju en massa erbjudande och annat också men oftast är de bara jobbiga att använda sig utav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Fan har betsson vanlig betting?

....spelade mycket poker där förut men när jag blev miljonär så slutade jag pga risken att förlora allt. True story

ja jag tror det, verkar så.

damn nice, stark av dig att sluta på topp och inte förlora allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

tog ut alla pengar

Hur många procent av de får jag då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja jag tror det, verkar så.

fan de visste jag ej om :O

patrick bateman:

damn nice, stark av dig att sluta på topp och inte förlora allt.

Om de nu vore så [blush] Vann ingenting [cute][blush]
men ja tycker ja e bra ändå fan!


   
SvaraCitera

Fasiken:

Hur många procent av de får jag då?

De är väck. Jag är ledsen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

De är väck. Jag är ledsen. [cute]

Lugnt! Du kan bjuda på öl när du fått igen min del av vinsten [blush]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Lugnt! Du kan bjuda på öl när du fått igen min del av vinsten

visst självklart! Jag ska genast börja jobba tillbaks dem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

visst självklart! Jag ska genast börja jobba tillbaks dem!

Lugnt de =D!
jag tar ingen ränta så du har gott om tid på dig (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej ja kolla på du och se vilka som ser bäst ut. Vissa har ju en massa erbjudande och annat också men oftast är de bara jobbiga att använda sig utav.

ja usch det får inte vara jobbigt. orkar inte med massa erbjudanden och så. ska bara vara lugnt, enkelt och säkert

Fasiken:

fan de visste jag ej om :O

haha coolt

Fasiken:

Om de nu vore så Vann ingenting
men ja tycker ja e bra ändå fan!

nää vad ruttet. ja du är bra ändå!


   
SvaraCitera