Forumet - Betyg.

Betyg.

502 0 57

Spana också in:

Fick ig när jag hade gått en månads praktik på kriminalvårdsanstalten Karsudden i Katrineholm. Ett ig kan jag väl godta, men den dumma jävla kärring jag hade som handledare dök inte upp på halvtidsamtalet eller vad det heter, och hade aldrig nämnt att jag låg i riskzonen för ett ig.

När jag fick reda på betyget så ringde jag upp och frågade varför hon inte hade sagt något. Tror det var någon chef jag pratade med och hon svarade: "Hon har ju antytt att du skulle få ig".
FITTCPKÄRRING!

Då fick jag gå tre veckor på sommaren efter skolan för att få godkänt. Fy fan!

Edit: Justja, det var på intaget jag var på karsudden med, där alla som varit stökiga kommer för att lugna ner sig. Kåkfarare, knarkare och andra brottslingar, samtliga med mer eller mindre allvarliga psykiska störningar. Gud vad roligt det var.
gargamelott:

Han sa att det var precis så att det inte räckte till VG fast jag var den ENDA som lämnade in ALLA matte läxor.

Jag skulle säga att det absolut inte skulle räcka. Det måste vara ett visst mått på kvalité och matematisk mognad för att uppnå de högre betygen. Hur man än vrider och vänder på det, så är det inte god vilja som betygssätts, utan vad man faktiskt klarar av.