Aviseringar
Rensa alla

Betyg Eng A


Ämnesstartare

Hejsan

Hur stor är sannolikheten att jag får ett MVG i betyg? Vad jag vet så har jag fått följande betyg:

MVG-, MVG, MVG, VG(nationella provet), VG+ ( tror att det är fler arbeten, är dock inte säker) och några redovisningar ( Är absolut inte säker, men tror att jag fick VG- på en av dem[surprised]) Var riktigt stressad denna vecka p.g.a för mycket att göra.

Vi har även gjort en talkshow i klassen, där jag tog mig an det jobbigaste och svåraste uppgiften. The host( programledaren). Jag har försökt vara så muntlig aktiv som möjligt, and I have almost perfect attendance. Vad tror ni jag får? Och hur kan jag övertyga henne att få ett MVG?

Tack på förhand![smile]


   
Citera

Fråga din lärare vad du har för betyg och om det finns något du kan göra för att höja dig om du inte har MVG?

H*n vet ju 4 cheeezy iaf.

Lär ju vara rätt säkert vilket betyg du får och h*n lär ju inte undanhålla det om du frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag är spådamen Singoalla och jag spår ett STORT IG, shalalala.

OH MY GOD![surprised]

Klorofyl:

Lär ju vara rätt säkert vilket betyg du får och h*n lär ju inte undanhålla det om du frågar.

Det är just det hon gör, undanhåller betyget. Jag har frågat flera gånger och hon säger att hon inte riktigt vet ännu. Jag hatar när lärare gör så.[sad]


   
SvaraCitera

Dream:

Hur stor är sannolikheten att jag får ett MVG i betyg? Vad jag vet så har jag fått följande betyg:

Så länge du kommer överens med din lärare kommer du få ett högt betyg.

Tro det eller ej, allting handlar om ifall din lärare gillar dig eller inte. Om man är ett svin, hur bra du än gör kommer du inte få högsta betyg. Läraren kan säkerligen hitta något underlag för att ditt lägre betyg ska vara berättigat.

Samt om du inte är bland de bästa i klassen, men kommer bra överens med läraren får du utan problem högsta betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Så länge du kommer överens med din lärare kommer du få ett högt betyg.

Vi har faktiskt en ganska bra relation till varandra, hon tycker att jag är rätt duktig och så. Hon tycker att jag pratar väldigt bra. Och jag kommer alltid i tid och är nästan alltid där, har varit borta väldigt få gånger.


   
SvaraCitera

Dream:

VG(nationella provet),

min lärare körde nästan uteslutande på det provet, btw får du VG på engelska A nationella får du nog svårt i engelska B o då kommer du inte in på läkarlinjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Och hur kan jag övertyga henne att få ett MVG?

Fråga din lärare lite svårt för oss att avgöra men jag tror att du kan ha en chans att få mvg[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

min lärare körde nästan uteslutande på det provet, btw får du VG på engelska A nationella får du nog svårt i engelska B o då kommer du inte in på läkarlinjen

Jo, jag vet. Får jag MVG nu, så har jag det i alla ämnen förutom Datorkunskap. Jag har valt några böcker (för att förbättra engelskan) som jag ska läsa under sommarlovet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Fråga din lärare lite svårt för oss att avgöra men jag tror att du kan ha en chans att få mvg

Jo, jag tror att jag också har ett chans men läraren säger att hon inte riktigt vet vad hon ska sätta ännu. Kursen är inte avslutat, säger hon. Tycker väl ändå att hon ska ha ett "hum" om var jag ligger betygsmässigt, vilket jag tror att hon vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Jo, jag tror att jag också har ett chans men läraren säger att hon inte riktigt vet vad hon ska sätta ännu. Kursen är inte avslutat, säger hon. Tycker väl ändå att hon ska ha ett "hum" om var jag ligger betygsmässigt, vilket jag tror att hon vet.

Kan ju vara så att hon inte bestämt sig ännu så tycker att du ska göra ett väldigt gott intryck nu så kanske du får ett litet + som gör så att du får mvg[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Kan ju vara så att hon inte bestämt sig ännu så tycker att du ska göra ett väldigt gott intryck nu så kanske du får ett litet + som gör så att du får mvg

Jo, sant. Men vi har inte något kvar, och har ställt upp på allting också. Tagit de jobbigaste rollerna o.s.v. Får ta och hoppas att det blir ett MVG, får övertyga henne på något sätt. Fast frågan är hur?[smile]

värdeuppgift:

gå ut o sup istället

Jag tycker inte om att dricka.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Fast frågan är hur?

Ge henne ett äpple[y] Nee men typ var trvlig mot hene och typ ställ upp och skit[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Ge henne ett äpple Nee men typ var trvlig mot hene och typ ställ upp och skit

Jo, får göra något sådant.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Jo, får göra något sådant.

Lycka till[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg overkill


   
SvaraCitera