Forumet - Betyg...

Betyg...

5493 0 9
 Mina betygJag har helt ok betyg i de flesta (viktigaste) ämnena. Jag slutade i 6an och ska börja i 7an som ni kanske ser. Vad tycker ni om mina betyg och vad fick ni själva för betyg? Vad är erat favoritämne? Mitt är engelska.

Betyg:
Bild -D
Biologi-C
Engelska-B
Fysik-D
Geografi-B
Hem-och konsumentkunskap-C
Historia-B
Idrott och hälsa-E
Kemi-D
Matematik-C
Modersmål, Tigrinska-A
Musik-D
Religionskunskap-B
Samhällskunskap-B
Slöjd-C
Svenska-B
Teknik-C
vi fick såna där betyg typ för att se hur man ligger till i slutet av 6an, de räknades inte. tror jag hade 150 typ g i alla utom engelska

hade förövrigt exakt samma betyg i 7an o 8an, tror inte lärarna läste mina uppsatser/ rättade prov  till slut.. Så jävla lata är d. behöver inte göra ett skit egentligen, bara dikta ihop ett par bokstäver. 

Spana också in:

Ja, du verkar ha en ganska hyfsad grund för att kunna kötta på i de högre årskurserna. Det gäller bara att kartlägga var man behöver lägga mer jobb och var man ska fortsätta som man gör. Glöm inte att planering är A och O - oavsett hur duktig man är på att göra uppgifterna, spelar det ingen roll om man glömmer bort eller lägger tiden på annat så att man inte hinner göra klart dem. 

Har inget favoritämne just nu. Jag finner de flesta ämnen fascinerande när de sätts i ett sammanhang. Jag har bra betyg som det är - gick ut den senaste terminen med A:n, vilket passar mig utmärkt. Helheten är bra.