Aviseringar
Rensa alla

Betyg...


Ämnesstartare

 Mina betygJag har helt ok betyg i de flesta (viktigaste) ämnena. Jag slutade i 6an och ska börja i 7an som ni kanske ser. Vad tycker ni om mina betyg och vad fick ni själva för betyg? Vad är erat favoritämne? Mitt är engelska.

Betyg:
Bild -D
Biologi-C
Engelska-B
Fysik-D
Geografi-B
Hem-och konsumentkunskap-C
Historia-B
Idrott och hälsa-E
Kemi-D
Matematik-C
Modersmål, Tigrinska-A
Musik-D
Religionskunskap-B
Samhällskunskap-B
Slöjd-C
Svenska-B
Teknik-C


   
Citera

De var väl fina. Har alltid haft ganska dåliga betyg, men fixade upp en hel del i slut1 av gymnasiet. 

Gillade geografi mycket,. 


   
SvaraCitera

Du har bra betyg
känn ingen press
du går bara i sexan och med höga betyg är det större chans att sänka


   
SvaraCitera

vi fick såna där betyg typ för att se hur man ligger till i slutet av 6an, de räknades inte. tror jag hade 150 typ g i alla utom engelska

hade förövrigt exakt samma betyg i 7an o 8an, tror inte lärarna läste mina uppsatser/ rättade prov  till slut.. Så jävla lata är d. behöver inte göra ett skit egentligen, bara dikta ihop ett par bokstäver. 


   
SvaraCitera

Fick fan inga betyg i 6an? ;((((

Bara "omdömen" på utvecklingssamtalen. Minns inte ens att det var i pappersform. 


   
SvaraCitera

Ja, du verkar ha en ganska hyfsad grund för att kunna kötta på i de högre årskurserna. Det gäller bara att kartlägga var man behöver lägga mer jobb och var man ska fortsätta som man gör. Glöm inte att planering är A och O - oavsett hur duktig man är på att göra uppgifterna, spelar det ingen roll om man glömmer bort eller lägger tiden på annat så att man inte hinner göra klart dem. 

Har inget favoritämne just nu. Jag finner de flesta ämnen fascinerande när de sätts i ett sammanhang. Jag har bra betyg som det är - gick ut den senaste terminen med A:n, vilket passar mig utmärkt. Helheten är bra.


   
SvaraCitera

Nicole01: Vad tycker ni om mina betyg

Va duktig du e, skitbra ju!

Nicole01: vad fick ni själva för betyg?

310 poäng, men jag är inte i din ålder

Nicole01: vad är erat favoritämne?

Svenska, samhällskunskap + matte. Gillar egentligen alla ämnen när jag tänker efter, förutom typ bild, musik och hemkunskap


   
SvaraCitera

s1cce: 310 poäng,

Skål Good job, miss!


   
SvaraCitera

Qulikilavisier:

Skål Good job, miss!

Tack chubby!! :$


   
SvaraCitera

Bra jobbat allihopa!

Jag är hyfsat nöjd med mina betyg, fick 260p. Dem hade kunnat vara högre men jag får helt enkelt försöka höja dem nästa termin. 
Mitt favoritämne i skolan är nog hemkunskap, svenska och idrott. Sedan tycker jag även om finskan, mitt modersmål d.v.s.


   
SvaraCitera