Aviseringar
Rensa alla

Bevara Sverige svenskt.


Ämnesstartare

Sverige har glidit pa det faktum att 100% av landet stod kvar efter andra varldskriget och att vissa export produktioner okade med upp till 1200%

I jamforelse med lander som forlorade stora delar av intelligentian genom folkmord och dar 90% av storstaderna stod i ruiner och trots det nar ikapp sverige idag.

Haha, javla bondesamhalle, maste vara kul att vara stolt over att man hade monarki som kunde glatt brevaxla med Hitler och skaka hand med varldens varsta massmordare.

Patetiskt.

Finns inte mycket att vara stolt over nar det kommer till Sverige. Ett skitland som desperat forsoker tvatta bort blod fran sina hander. Varldens storka PK-hora och hycklare, storsaljare av bomber med lag precision, och ackliga politiker som pa riktigt grater i riksdagen.

Finns ingen stake i Svenskar, samtidigt snackar ni om Svenska vikingar.

Sverige ar ett anda stort skamt och jag ser glatt pa Sveriges undergang. Om Mona Stalin har sagt nagot bra under sitt liv sa ar det att Sverige saknar kultur och har skit traditioner.

Att hon lyckades bli invald som partiledare ar ju inte sa konstigt med tanke pa att 50% av etniskt svenska personer ar sa javla pantade och insnoade i sitt skit samhalle.


   
Citera

u maaaaad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PS: Rubriken var valdigt sarkastisk


   
SvaraCitera

varför inga å,ä,ö?


   
SvaraCitera

men gråt mer.


   
SvaraCitera

jahapp
vad är det vi ska diskutera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

jahapp
vad är det vi ska diskutera?

Ja antingen var allt sa uppenbart sant av det jag skrev att det totalt saknas diskutionsunderlag eller sa kanske nagon kanner sig manad att utrycka sig sjalv att jag har fel? vilket jag betvivlar.

patrick bateman:

varför inga å,ä,ö?

Jag har inget Svenskt tangentbord da jag inte bor i Sverige.

Leijonsparf:

men gråt mer.

Omojligt.


   
SvaraCitera

poughkeepsie:

Jag har inget Svenskt tangentbord da jag inte bor i Sverige.

coolt

vart bor du?


   
SvaraCitera

poughkeepsie:

Ja antingen var allt sa uppenbart sant av det jag skrev att det totalt saknas diskutionsunderlag eller sa kanske nagon kanner sig manad att utrycka sig sjalv att jag har fel? vilket jag betvivlar.

Du skrev ingen frågeställning, du bara rapade upp korkade påståenden...
Min fördom ang det är att det inte är någon idé att diskutera med dig eftersom du ändå bara är ute efter att käfta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

u bara rapade upp korkade påståenden.

Vilka pastanenden finner du korkade? Och definiera garna korkade; obekvama? osanna? irrelevanta?


   
SvaraCitera

poughkeepsie:

Vilka pastanenden finner du korkade?

poughkeepsie:

Haha, javla bondesamhalle, maste vara kul att vara stolt over att man hade monarki som kunde glatt brevaxla med Hitler och skaka hand med varldens varsta massmordare.

poughkeepsie:

Finns inte mycket att vara stolt over nar det kommer till Sverige. Ett skitland som desperat forsoker tvatta bort blod fran sina hander.

poughkeepsie:

samtidigt snackar ni om Svenska vikingar.

poughkeepsie:

Sverige ar ett anda stort skamt och jag ser glatt pa Sveriges undergang.

poughkeepsie:

Mona Stalin

poughkeepsie:

50% av etniskt svenska personer ar sa javla pantade och insnoade i sitt skit samhalle.

[smile]
Kanske inte ska kalla det påståenden dock..yadayadaaggro.


   
SvaraCitera

denna tråd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Sverige ar ett anda stort skamt och jag ser glatt pa Sveriges undergang.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_future_Human_Development_Index...

Lanken ser inte ut att funka, googla:

List of countries by future Human Development Index projections of the United Nations

Kolla ar 2030.

krasch:

monarki som kunde glatt brevaxla med Hitler och skaka hand med varldens varsta massmordare.

Valkant faktum att konungen umgicks i Nazistiska kretsar, kanske inte for den naiva svensken som man ej far kritisera.

Resten bygger pa egna erfarenheter under mina 18 ar i det svenska samhallet.


   
SvaraCitera

gillar att du länkar till wikipedia [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar att du länkar till wikipedia

Jaha, sa for att bilden ligger uppe pa wikipedia's server gor det att bilden ar forfalskad?

Eller att FN's HDI rapport som ar snyggt presenterat i ett enkelt skick tack vara wiki ar ett problem?

Du far garna soka dig till FN's hemsida ifall du finner det mer trovardigt.

Hur resonerar du kvinna?


   
SvaraCitera