Aviseringar
Rensa alla

Bevisa att jag inte är Gud


Ämnesstartare

Jag påstår att jag är Gud. Jag är er allas herre och mästare. Min makt är absolut, min godhet är fullständig, och min själ ren som snö.

Det här dokumentet räknas som bevis. Mitt sanna namn är Hevaj, men om ni dödliga använder det skall ni dö. Ni får heller inte längre klia varandra i håret, då detta är en syndig handling som bestraffas med ätandet av två ton spagetti.

Om ni inte tror på mig, vänligen motbevisa det jag säger.


   
Citera
Ämnesetiketter

Gud är för gammalmodig för datorer. [tired]


   
SvaraCitera

Du är ju dum i huvudet om du tror att Gud skulle finnas i en värdelös människokropp.


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Gud är för gammalmodig för datorer. [tired]

Fick ett bra erbjudande att köpa Sankte Pastas gamla MacBook. Väldigt fint.

Angelize:

Du är ju dum i huvudet om du tror att Gud skulle finnas i en värdelös människokropp.

Vem har sagt att min kropp är mänsklig? Min kropp är en fullständig, otyngd kropp.


   
SvaraCitera
nrg89

Angelize:

Du är ju dum i huvudet om du tror att Gud skulle finnas i en värdelös människokropp.

Det är en omnipotent fan vi talar om här, du kan inte ens försöka förstå hur han tänker!


   
SvaraCitera

Lambda89:

vänligen motbevisa det jag säger

Hevaj


   
SvaraCitera

Lambda89:

Vem har sagt att min kropp är mänsklig? Min kropp är en fullständig, otyngd kropp.

Okej. Roligt!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Okej. Roligt!!!!!

Ja, det är underbart. Och om du följer mig kan du få en likadan. Som sagt, de här orden, Hevajs ord är sanna.


   
SvaraCitera

Lambda89:

Ja, det är underbart. Och om du följer mig kan du få en likadan. Som sagt, de här orden, Hevajs ord är sanna.

Ta in på sjukan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Hevaj

Du kommer straffas i oändlighetens pastakök, efter att du dör. Passa dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ta in på sjukan.

Min kropp är fullständig. Ingen sjukdom, ingen död. Följ mig, och du får en likadan! Och en rabattkupong på COOP Forum!


   
SvaraCitera

Lambda89:

ick ett bra erbjudande att köpa Sankte Pastas gamla MacBook. Väldigt fint.

Det låter ju troligt förutom att gud och sankte pastas har bråkat extremt mycket på sistone och därför skulle pastas aldrig låna ut sin dator till gud.
Troll.


   
SvaraCitera

Lambda89:

en rabattkupong på COOP Forum!

Gud är ingen materialist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Det låter ju troligt förutom att gud och sankte pastas har bråkat extremt mycket på sistone och därför skulle pastas aldrig låna ut sin dator till gud.
Troll.

Det är bortom din förståelse vad JAG och St. Pasta gör!


   
SvaraCitera