Aviseringar
Rensa alla

BEYBLADE - Tråden!!


Ämnesstartare

I den här tråden diskuterar vi beyblade [love]

Vilken beyblade hade du?

Viklen ville du ha men fick aldrig?

Vem var din favorit i tv-serien?

Vilken beyblade är coolast?

Jag hade en draciel, och hade sköldpadstotemet istället för "den andra" som också följde med som andra hade pga de tyckte sköldpaddan var töntig. Sköldpaddan var cool!

Hade även en metalbottnad beyblade som om man vände viktringen upp och ner kunde man ha på en till viktring och då hade man den bästa beybladen typ [blush]

Min lillebror köpte en lödkolv för att sätta på så många viktringar som möjligt men den bara ramlade då [sad]

Jag ville ha en dranzer men dom var alltid slut :(. Black Dranzer var lätt den coolaste, typ Dranzer var redan ascool men så kom Black Dranzer som var ännu coolare. Kai var bäst i serien.

DRA IGÅNG!


   
Citera
Ämnesstartare

Vasaru att det hette?


   
SvaraCitera

Fuck yeah beyblade

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inne för mycket på pokemon och ansåg beyblade vara wannabe.
spelade aldrig.
sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

var inne för mycket på pokemon och ansåg beyblade vara wannabe.

beyblade kom ju typ flera år efter pokemon, ofta du inte hängde med i trenderna [no-no]

obs du kanske är mycket yngre än mig och var inte med i guldåren när röd&blå-spelen var "the shit" [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns pogs och pokemon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är äldre än du och ansåg beyblade vara en ripoff trots dess sena ankomst.
[no-no]


   
SvaraCitera

Jag köpte två bayblades en gång. Varför vet jag inte och jag spelade aldrig med dem... Så går det när man får göra vad man vill för sina födelsedagspengar när man är 9 år[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här i förorten hade vi ej råd med beyblades[crazy] Köpte nån billig kineskopia som hette typ Draco spin för 25kr styck Lr nået[blush]

Var rätt kul sysselsättning på rasterna dock[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMAAJGAAAAAD BÄSTA [love][love][love] jag köpte aldrig nåra själv, jag fick alltid delar osv av pojkarna [cool] de va askul .. ja saknar det. och kasta kula, så jävla roligt ... så jävla grym var jag också [love] livet var roligare då!


   
SvaraCitera
Bakric

varning för älg:

och ansåg beyblade vara en ripoff

USCH v[no-no]ilken dålig ordvits


   
SvaraCitera

hade bara nån billig grej men var kul ändå. lillebror hade två stycken riktiga och fastän jag tyckte det var lite töntigt att vara så pass engagerad var jag lite avis.

kai var cool, fast jag tror jag tycker bättre om kinesen vad han nu hette


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen aning om vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera