Aviseringar
Rensa alla

Beyond good & evil


Ämnesstartare

Någon som fortfarande kommer ihåg det? Jag spelade om nu i helgen och påmindes om hur underbart det faktiskt är.

Någon som vet hur det skulle bli med tvåan? Det kom väl en trailer och sånt, och sen bara helt... tyst.


   
Citera
Ämnesetiketter

DO EET:

Någon som fortfarande kommer ihåg det? Jag spelade om nu i helgen och påmindes om hur underbart det faktiskt är.

Ja, fastnade någonstans vid någon dörr, kunde inte komma vidare.

2:an ska komma ut det här året, men det verkar inte vara så stort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja [cute]


   
SvaraCitera
zIGGE

Bajwa:

Ja, fastnade någonstans vid någon dörr, kunde inte komma vidare.

Efter du kom till staden, fastnade av att det blev mer grafikkrävande för varje 2-3 sekunder efter jag utförskade en gränd, tills datorn slockna xD Sen höll det på så hela tiden.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Efter du kom till staden, fastnade av att det blev mer grafikkrävande för varje 2-3 sekunder efter jag utförskade en gränd, tills datorn slockna xD Sen höll det på så hela tiden.

va ne, jag hade med mig någon blond superhjälte med hammare. Och så vad det någon dörr man skulle öppna för att komma vidare.


   
SvaraCitera
zIGGE

Bajwa:

va ne, jag hade med mig någon blond superhjälte med hammare.

Det hände mig så att jag inte kunde spela vidare utan att börja om spelet, helt cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

men det verkar inte vara så stort.

Nej, det var väl anledningen till att det tog sån tid för att ens börja med en uppföljare? Synd, för det är ett jäkla bra spel. Rätt idiotisk marknadsföring av Ubisoft när det släpptes, inte konstigt att det inte sålde bra.


   
SvaraCitera

Det är sjukt bra fram till smyga-runt-stället, som är typ halva spelet. Och det är på tok för kort.
Tvåan kommer.


   
SvaraCitera

Klart man minns. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte hört något nytt om tvåan det senaste jag minns dock är att det troligen skulle komma i år.


   
SvaraCitera
zIGGE

Budolicious:

Det är sjukt bra fram till smyga-runt-stället, som är typ halva spelet. Och det är på tok för kort.

Vad händer efteråt som är sämre?


   
SvaraCitera

zIGGE:

Vad händer efteråt som är sämre?

Nej, iofs. Men det är ju nästan slut efter det.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
zIGGE

olddddd


   
SvaraCitera