Aviseringar
Rensa alla

Bh!!!


Ämnesstartare

Jag är tretton år och har precis varit och köpt en topp med min mamma.Hon sa typ "En sån måste du ha,det ser ju ut som en bh".Nu är jag rädd att jag aldrig kommer att få en riktig bh...Jag har mätt,och jag har tillräckligt stora för att komma i en a kupa.
Min bästis,som har mkt mindre bröst än jag har oxå börjat använda bh.Första gången jag såg den blev jag helt chockad,hon är nästan den som ligger sist i utvecklingen i klassen!En gång förra månaden frågade jag min mamma om när man ska börja med bh och då sa hon "det får vi ta om några år".Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym97:

Vad ska jag göra?

Gå och köp dig en Bh då [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trolltider [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BH får du definitivt ha någon gång om du börjat kolla på sånt nu. Det kanske tar ett tag, men det kommer. Och den dagen kommer du ångra att du velat ha BH, det är inte skönt för fem öre. Så håll dig till vaddning än så länge. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ens ha bh om man har A-kupa det är ju inte direkt världens skönaste klädesplagg [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

varför ens ha bh om man har A-kupa det är ju inte direkt världens skönaste klädesplagg [tard]

Håller med. Jag har en liten B-kupa, använder nästan bara bandeauer. BH:ar är för töntarr!!!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

varför ens ha bh om man har A-kupa det är ju inte direkt världens skönaste klädesplagg [tard]

så inte bröstvårtorna syns och så.[no-no] går väl iofs att ha såndär nippletejp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw, vill att mitt största problem ska vara att jag ej får en bh av mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det din mamma som håller i pengarna så är det hon som vet bäst. Jag har B/C-kupa och har återgått till dom där topparna man hade för 6-7 år sedan, dom fungerar finfint. Du måste inte ha en bh även om du vill. Anledningen till att du vill är att det blir en "social grej". Dina bröst kommer inte ta skada av att inte förvaras i riktig bh än på ett tag, om du har topp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte köpa BH själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Kan du inte köpa BH själv?

Men det är ju aspinsamt!Det skulle väl kunna gå om man inte skulle vara tvungen att testa så att den passar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym97:

Men det är ju aspinsamt!Det skulle väl kunna gå om man inte skulle vara tvungen att testa så att den passar...

man kan mäta sig i butiken först, i vissa butiker som lindex iaf.

och nej det är inte pinsamt, du vänjer dig snart 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

man kan mäta sig i butiken först, i vissa butiker som lindex iaf.

och nej det är inte pinsamt, du vänjer dig snart 😉

Och tänk om den som man har tagit in i provrummet inte passar??!!Då är man ju tvungen att gå ut och hämta större/mindre storlek och sen komma in igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym97:

Och tänk om den som man har tagit in i provrummet inte passar??!!Då är man ju tvungen att gå ut och hämta större/mindre storlek och sen komma in igen!

mm du kommer inte att dö av det.


   
SvaraCitera