Aviseringar
Rensa alla

BH


Ämnesstartare

Jag funderar över det här med att tjejer använder
BH. Varför gör man egentligen det? Vad skulle hända om ni inte använde det? Händer
det att ni går ut utan BH?

Är det för att inte brösten ska synas så mycket?
Eller för att det inte ska skumpa så hemskt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Både och. Samt  att samhället kräver det. Har man minibröst är det nog inte så obekvämt att gå utan bh men har man bröst större än ca b-kupa så är det det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de börjar hänga om det är större, och det är obehagligt att inte ha något stöd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: börjar hänga

isola: samhället kräver det

Jag kräver det inte. Jag tycker det skulle vara bättre utan!

Isola - vad har du i kupstorlek by the way?

Ja det är inte bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du har inte stora pattar va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föredrar att ej svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

föredrar att ej svara

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle jag gå utan BH en hel dag skulle jag troligtvis få ont i ryggen. De lär även vara i vägen, ytterst irriterande. 

Mvh har hängiga bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mvh har hängiga bröst

Välkommen till klubben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är väldigt spännande med olika bröst. Skulle jag få prova att klämma på era om vi var IRL i stället för på nätet? Det kan ju liksom inte skada er så mycket men jag skulle tycka det var väldigt kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag tycker att det är väldigt spännande med olika bröst. Skulle jag få prova att klämma på era om vi var IRL i stället för på nätet? Det kan ju liksom inte skada er så mycket men jag skulle tycka det var väldigt kul.

Javisst, jag kan kasta mina över axlarna så får du klämma från en annan vinkel också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: Javisst, jag kan kasta mina över axlarna så får du klämma från en annan vinkel också.

Du kan inte lägga upp en bild på dem eller skicka. Det är ju ingen som vet vem du är här i vilket fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Du kan inte lägga upp en bild på dem eller skicka. Det är ju ingen som vet vem du är här i vilket fall!

Alla vet vem jag är. Finns en bild någonstans där min bröstvårta syns genom tröjan, leta upp den istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: Alla vet vem jag är. Finns en bild någonstans där min bröstvårta syns genom tröjan, leta upp den istället.

Men jag vet inte vem du är. Och bilderna syns inte i nya sidlayouten. Kan du inte maila en bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Men jag vet inte vem du är. Och bilderna syns inte i nya sidlayouten. Kan du inte maila en bild?

Jo, det är klart.


   
SvaraCitera