Aviseringar
Rensa alla

Bh-storlek?


Ämnesstartare

jag har svårt att hitta "rätt" kupa.. Har NU 80C men verkar vara för litet eller för stort? Själva kupan är det som är felet! Inte måttet.. Har provat A,B och C storlek.. A och B sitter brösterna för tajta och C så "väller" brösterna ut.. ;s så man får hela tiden "dra" upp bh:n så de kommer på plats.. Ska jag prova med en D kupa? Har haft problem med detta i flera år.. :s Alla säger att mina bröst är stora men anser att de "ser" stora ut och tkr de är inte alls stora..

Vad ska jag göra? :/


gå in på sidan så ser ni vad jag menar. DET ÄR INTE MINA BRÖST MEN DE SER UT SOM HENNES! FAST TA MED LITE TILL AV BRÖSTERNA AV VÅRTGÅRDORNA!


   
Citera
Ämnesetiketter

blir svårt å veta utan bild [wink]


   
SvaraCitera

Nathaliiie:

och C så "väller" brösterna ut.. ;s så man får hela tiden "dra" upp bh:n så de kommer på plats..

Nathaliiie:

Ska jag prova med en D kupa?

Ja [y]


   
SvaraCitera

Hon på bilden har en alldeles för liten bh. Prova större bhar och var inte rädd för att fråga i affären, det är det de är till för.


   
SvaraCitera

halvannanpanna:

blir svårt å veta utan bild


   
SvaraCitera

Nathaliiie:

VÅRTGÅRDORNA

Skriver man inte när man är 19 år. Skäms!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvannanpanna:

blir svårt å veta utan bild

Haha har ju en bild fast inte på mig men brösterna ser ut som mina, nästan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon på bilden har en alldeles för liten bh. Prova större bhar och var inte rädd för att fråga i affären, det är det de är till för.

Jag får väl göra det! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skriver man inte när man är 19 år. Skäms!

Är snart 20..[wink]men flåt..[blush]


   
SvaraCitera
kachin

större kupa YES [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nathaliiie:

Har provat A,B och C storlek.. A och B sitter brösterna för tajta och C så "väller" brösterna ut.. ;s så man får hela tiden "dra" upp bh:n så de kommer på plats.. Ska jag prova med en D kupa?

Gå in till en butik och ta med dig ett flertal bh:ar in till provhytten, därifrån kan du testa dig fram.

Testa ifall du exempelvis har 80C (obs endast exempel) så kan du testa 75 C eller 70 D.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuck With Eachother:

Gå in till en butik och ta med dig ett flertal bh:ar in till provhytten, därifrån kan du testa dig fram. Testa ifall du exempelvis har 80C (obs endast exempel) så kan du testa 75 C eller 70 D.

Tack ska göra det.. Men är ju lite överviktig så 75 känns väldigt trångt och ont eftersom man har acne på ryggen och så bildas det mer "bölder" av bh:n men ska som sagt prata med någon som kan detta.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

större kupa YES

Ser ut som det..[y]


   
SvaraCitera

Nathaliiie:

Är snart 20..[wink]men flåt..[blush]

[shake]


   
SvaraCitera

Nathaliiie:

Haha har ju en bild fast inte på mig men brösterna ser ut som mina, nästan!

eh bild på bhn behöver vi ju inte 😉


   
SvaraCitera