Aviseringar
Rensa alla

Bi`? bzzz


Ämnesstartare

Finns de många bisexuella i sverige??
För dom flesta som e homo är ganska fjolliga o ja tycker de e ganska irriterande ( INGET illa menat!)
Och dom flesta som e bi e OFTAST ( inte alltid) mer killiga eller va man säger [crazy]

O om n¨n e bi btw pm:a gärna, skuller gärna vilja snacka me nån som e bi eftersom man kanske har mkt gemensamt[confused]

Chilla me livet....[bigcheers]


   
Citera

är homosexuella irriterande? hmm det va nåt nytt . . [rolleyes]

bisexuell btw


   
SvaraCitera

Åh, hujeda mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Åh, hujeda mig.

Smålänning 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jeppson97:

är homosexuella irriterande? hmm det va nåt nytt . . bisexuell btw

Dom som e sjukt feminina e smått irriterande har dock inget emot dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är själv bisexuell och är som vilken kille som helst egentligen. Jag ser inte riktigt varför man ska börja manifestera sin sexualitet genom att helt plötsligt börja bete sig feminint. Men om det är så som dom känner sig som allra mest sig själva i så är inte det något jag lägger mig i. Men jag själv attraheras mer av muskulina killar än feminina killar utan att ha något emot dem på något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är skit coolt! Skulle vilja ha en bisexuell/gay vän fan ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Skulle vilja ha en bisexuell/gay vän fan ^^

Kan jag vara din bi vän ? 😀

Jag tror att de flesta är bisexuella, vet inte varför, men jag tror så och det va ganska många som sa det - så jag hade rätt på några iaf . Fast de som är gay, inte alla, men det finns många som beter sig som tjejer ? eller nåt ? Fattar inte det, om man är gay skulle man inte gilla en kille som är KILLE så att säga ? men många gay killa som gillar gay killar som beter sig som tjejer, asså i don't get it . 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Kan jag vara din bi vän ? :DJag tror att de flesta är bisexuella, vet inte varför, men jag tror så och det va ganska många som sa det - så jag hade rätt på några iaf . Fast de som är gay, inte alla, men det finns många som beter sig som tjejer ? eller nåt ? Fattar inte det, om man är gay skulle man inte gilla en kille som är KILLE så att säga ? men många gay killa som gillar gay killar som beter sig som tjejer, asså i don't get it . 😀

Ja tror osså de flesta e bi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är homo, beter mig som en kille och blir inte attraherad av homos som beter sig som tjejer! [cool]

Tänkte bara berätta det för ingen anledning alls [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simon_Sthlm:

Tänkte bara berätta det för ingen anledning alls

oftast den bästa anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många tycker att det är coolt att va bi,
å nu för tiden är typ alla det, är de inte bisexuella så säger de att de är ändå. [chocked]


   
SvaraCitera

jag är bi o tänder ba på maskulina män, så de du säger e fan sant. :d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip94:

jag är bi o tänder ba på maskulina män, så de du säger e fan sant. :d

Surr, surr [bigcheers]


   
SvaraCitera

Bisexuella är homosexuella eller attentionwhores som inte vill komma ut helt ur garderoben!


   
SvaraCitera