Aviseringar
Rensa alla

Bi, hetero, homo


Spoket01:

För mig spelar de roll...

hur då? 


   
SvaraCitera

Spoket01:

Jag trodde det mest var på skoj eftersom vi bara gick i 3an eller 4an då. Ja va 10 när jag fick min första kille och innan det hade jag ansett mig som homo eftersom de va de enda jag kände till 

förstår, jag hade nog inte orkat övertänka det, utan varit glad över att jag kan finna både killar och tjejer attraktiva och vara intresserad av att ha nära relationer med båda parterna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Måste du  ha en?

Ha en vad?

Cobrak:
Du har de sexuella preferenser du har helt enkelt, inte mer simpelt än så.

Jo men det är svårt att säga vad jag anser mig själv som..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:
Vilken läggning man har beror inte på vad man har för erfarenhet med de olika könen. En läggning är det man är attraherad av. För att klargöra så kan du alltså vara heterosexuell även om du inte bara varit tillsammans med dudes, så länge du känner att det det är killar du är attraherad av. Eller tvärtom. 

Om jag har uppfattat dig rätt så har du först haft en flickvän, sedan känt dig heterosexuell och nu har du drömmar om haft sexuella drömmar om tjejer? 

Jag vet inte hur gammal du är (förslagsvis 01:a) men jag drar en gissning på att du är tonåring i alla fall. Är du säker på att du verkligen har ändrat din läggning? När man är i tonåren så brukar man experimentera och pröva sig fram lite.. 

Är det viktigt för dig att fastställa vilken läggning du har? 

Eftersom jag mår dåligt över det så är de viktigt för mig. Orkar inte me att må mer dåligt än jag redan gör/gjort. 

När jag ser tjejer kan jag kolla hur fina dom är å på deras rövar och jag kan tänka mig att ligga å kyssa min bästa vän naken å så.. Så jag antar att jag blir attraherad av tjejer.

Ja är bara 14 men har kommit en bit på vägen och tycker jag borde kunna fastställa min egna läggning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Du kanske inte har ändrat läggning? Vet flertalet som har haft perioder då de dragits till det ena könet,och aldrig båda "samtidigt". Undrar också om det är viktigt att tänka över din läggning? Man behöver inte placera sig i något fack om man inte vill! 

De jag är osäker på.. Vill inte vara runt mina tjejkompisar om jag attraheras av dom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hur då? 

För jag mår dåligt över de


   
SvaraCitera

Spoket01:

För jag mår dåligt över de

För att du tänker för mycket kanske. Slappna av och lev istället. Tag dagen som den kommer och partnern som hen kommer, som hen attraherar dig utan att ställa dig själv en massa onödiga frågor. Glad


   
SvaraCitera
Cobrak

S3ON:

För att du tänker för mycket kanske. Slappna av och lev istället. Tag dagen som den kommer och partnern som hen kommer, som hen attraherar dig utan att ställa dig själv en massa onödiga frågor. Glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

För att du tänker för mycket kanske. Slappna av och lev istället. Tag dagen som den kommer och partnern som hen kommer, som hen attraherar dig utan att ställa dig själv en massa onödiga frågor. Glad

Haha tack så mycke 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Spoket01:

De jag är osäker på.. Vill inte vara runt mina tjejkompisar om jag attraheras av dom..

Det är inget som säger att du skulle attraheras av dem? Du har väl inte dragits till alla killar innan?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

+ 1 på det s3on skrev


   
SvaraCitera

Spoket01:

Ha en vad?

En sexualitet 


   
SvaraCitera