Aviseringar
Rensa alla

Bidra till min Wall of fame?!


time
 time
Ämnesstartare

Ba' tjabba sötnosar!

Jag håller på att inreda mitt rum (några av er har sett delar av det) och på en kortsida har jag massor med foton från nutid och dåtid. Men på motsatta väggen, bredvid min Audrey-tavla, har jag tänkt hänga upp lappar och kärleksbevis (och kanske knivhot eller så) för att känna mig älskad och uppskattad, ja ni vet, allt det där jag alltid kunde vara lite mer av. Framförallt så kommer det ju utifrån sett verka som att jag har sjukt många vänner. Jag har låtit förstå att det är en viktig grej hos ungar i min ålder.

Så nu undrar jag om det är någon av er där som skulle vilja teckna något eller skriva en lapp och posta till mig så jag kan hänga upp? Har redan fått en jättejättejättefin grej av ainos ([love]) och har från en säker tredjehandskälla hört att Budolicious också håller på att skicka något.

Men mycket vill ha mer och UM har betytt så mycket för mig och min utveckling. Vill ni bidra med lite artsyfartsy? [blush]


   
Citera

FUNDERAR PÅ ATT SKRIVA WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

OCH POSTA MEN ATT POSTA TILL MINIFINLAND LÅTER DYRARE ÄN DE 12 KRONOR JAG FÖR TILLFÄLLET HAR TILL MITT FÖRFOGANDE.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

FUNDERAR PÅ ATT SKRIVA WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

OM DU GÖR DET
ALLTSÅ
OM DU GÖR DET
FÅR DU EN HEDERSPLATS
FÖR DET SKULLE FÅ MIG ATT LE VARJE MORGON


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

FÅR DU EN HEDERSPLATS

FÅR SE OM MIN FD HYRESVÄRD KAN GE TILLBAKA MIN DEPOSITION UTAN ATT JAG BEHÖVER SKICKA KRONOFOGDEN EFTER HONOM FÖRST WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

12 KRONOR JAG FÖR TILLFÄLLET HAR TILL MITT FÖRFOGANDE.

hur mycket var jag skyldig dig? fixar på dirr1


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hur mycket var jag skyldig dig? fixar på dirr1

225 tror jag, thx!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

225 tror jag, thx!

done
du borde fått in dem direkt


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

onedu borde fått in dem direkt

THX!


   
SvaraCitera

Ett rum ska vara tråkigt och jävligt så man inte går in dit, för så slipper man städa där för man inte är där[love]


   
SvaraCitera

Kan skriva ut en bild på Pottan åt dig, om du vill!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Capture:

Kan skriva ut en bild på Pottan åt dig, om du vill!

Jaaa!


   
SvaraCitera

Kan bidra med något


   
SvaraCitera

[blush][love]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

plywood:

Kan bidra med något

Jaaa gör det!


   
SvaraCitera