Aviseringar
Rensa alla

Bieber sexx


Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love][love][love]

Okej, du har vunnit en gratis resa till Atlanta för att möta Justin Bieber! Du är chockad!
* Vid flygplatsen *
”Din mamma- "Älskling, var försiktig!
”Du-" Mamma jag är 17, jag kan ta hand om mig själv.
"Din mamma-" Okej. Jag älskar dig. Ha en säker flygning!
"Du-" Älskar dig med! "
Du går på planet och slutligen kommer du i ATL!
Du går ut, bär korta vita jeansshorts, ett lågt skuret linne & flip flops. OMG .. Du ser att Justin Fuckin Bieber står där och väntar på DIG!
Du blir nervös.
Justin-"Hey lucky winner" Han ler stort till dig.
Du-"ohmygosh hi Justin!
" Justin-"Well lets get started, shall we?" Han blinkar.
Du-"sounds great! where are we going?"
Justin-"Oh, your gonna love it" han flinar.
Ni anländer till ett hotell, och ni går upp på ert rum.
Justin-"make yourself at home shawty ;)”
Du sätter dig på hans 3 miljoner dollars soffa nervöst.
Justin-"So.. ever been to Atlanta??"
Du-"uhh, no. Never been out of my hometown."Du & Justin stirrar på varandra intensivt. Hans bruna ögon är så fantastiska ...... han lutar sig och börjar kyssa dig. Hans läppar är så mjuka .. han griper ur låret och gnuggar det långsamt. Du stönar lite .. Han drar sig undan och drar av ditt linne. Han ser ner på DIN BH, som visar så mycket klyvning. du tittar ner på hans byxor och han har en boner. Jag lade min hand på det .. "Shatyy ;)" han jämrar tyst .. du börjar gnugga den samtidigt som han tar bort dina shorts. du skjuter försiktigt av hans tighta jeans, avslöjar hans boner under hans boxare. du börjar kyssa böldgden, han älskar det. Han knäpper upp din bh & griper genast tag i mina bröst. Han sticker tungan på dem och slickar lätt bröstvårtan. "Mmm Justin" stönar du, nöjd. du drar ner hans boxare, och hans enorma bieberdick hoppar ut! du börjar gnugga den snabbare, och snabbare, han lutar huvudet bakåt av välbehag. "Gud baby, sug av mig redan, sluta retas med mig" stönade han kåt. Jag stack huvudet av hans kuk i min mun och började suga långsamt. "Ohhh yeahh, precis där baby, sug Biebers Kuk" du håller det hela i munnen och ger honom en fantastisk avsugning. När hans kuk fortfarande är i ur munnen, glider han av dina trosor, och börjar gnugga din fitta. Du stönar cuz det känns så jävla bra. "Ring mig pappa!" Han suckar när han drar ditt hår. "Ohh gud pappa finger mig!" "Högre bitch!" skriker han väldigt hornily. "Finger ME PAPPA!" Han sticker 2 fingrar i u, låta dem glida in och ut långsamt, få snabbare. Han skjuter ur huvudet på hans kuk, gör dig gag. men du älskade det så mycket. Han tog över och det var sexigt. "Fastställa!" Han skjuter ner dig och får på toppen av u. Han tar tag i hans kuk och störtar in ur VAG. "Ohh Justin!" han går in & ut, & det känns så bra. "Hårdare Justin hårdare!" Han blir så upphetsade av ur skrika. han börjar gå hårdare och snabbare i ur fitta. Din både andning riktigt tungt. "Jussstiiin im väg att CUMM!" han drar sin kuk ur och går ner till ur fitta. du känner dig ur cum kommer ut, och som det gör, slickar han upp allt. Du stönar av välbehag vid Justins stora tungan på ur VAG. Han sticker tungan djupt inne u.. "Mmm Justin!" ni båda älskar det. "Kom hit" Justin stönanden när gnugga hans kuk. du går ner av hans kuk som hans sperma rymningar. du slicka varje bit av den. det smakar så bra. "Ohh ja, slicka min Bieber juice ;)"
Ni båda luta dig tillbaka och gosa i soffan, fortfarande outta andedräkt från Bieber sexx 😉

[cool][cool][cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nice


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan läste jag precis[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan har jag gjort nu? Läst detta [shake]
Höll på å spy ;/ hej. (sitter fortfarande å är ;S )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera

Nu blev jag rädd... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha åh[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill byta profilbild nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja, mitt natt är gjord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

tja, mitt natt är gjord.

Min med. Som du ser 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

din bh

+

DavidKron:

mina bröst

= [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renesme:

+=

Din = läsarens.
Min = läsarens.

Google translate kan tyvärr inte bjuda på bättre idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Google translate kan tyvärr inte bjuda på bättre idag.

trodde att du hade skrivit den själv


   
SvaraCitera