Aviseringar
Rensa alla

Big Brother 2012


Ämnesstartare

Kollar ni på BB? Vad tycker ni om årets deltagare? Favoriter? Vem borde vinna? [wink]


   
Citera

Nä. Är det kul?


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera

Ser på det endast för att jag är friend of a friend(s) med Larsa och har träffat honom en del gånger.

Och Larsa en sjukt skön snubbe som inte alls passar in i Big Brother egentligen, han är en sån som alla i hela huset troligen tycker är snelast där men på grund av det så bryr sig ingen i publiken om honom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är det kul?

Ja, om du gillar att glo på folk så är det kul [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Larsa en sjukt skön snubbe

Är det han med affrohår typ? Haha han måste vara osynlig eller något, kan inte komma på vem det är. [surprised]


   
SvaraCitera

nä dem säger ju på reklamen att man inte ska se på det.

(dessutom kan man ju läsa allt "spännande" som "inte visades" i kvällstidningen dagen efter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä dem säger ju på reklamen att man inte ska se på det

[bigcheers] true story


   
SvaraCitera

whiteroses:

Är det han med affrohår typ? Haha han måste vara osynlig eller något, kan inte komma på vem det är.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yep han jag trodde, sött du leta upp bild å allt [wink]


   
SvaraCitera

alla är rätt tradiga hittills.
föredrar nog typ.. kija och lars. charmiga och sådär.
jessica borde åka ut. jobbig.

nu är jag klar.


   
SvaraCitera

whiteroses:

yep han jag trodde, sött du leta upp bild å allt

En sekunds google fu hehe.

Men han ska man heja på för han har i stort sett aldrig jobbat (för pengar) och har alltid varit lika trevlig och glad. Han lovade att om han vinner så köper han en hoppborg, med andra ord en man man ska hålla på!

Känns lagom tråkigt att den som vinner nog kommer vara någon som gjort jättemycket ljud omkring sig medans folk som bara är genuint trevliga mot alla som Larsa åker ut [sad]


   
SvaraCitera

Semi:

Känns lagom tråkigt att den som vinner nog kommer vara någon som gjort jättemycket ljud omkring sig medans folk som bara är genuint trevliga mot alla som Larsa åker ut [sad]

förra året vann faktiskt helylle-snubben!


   
SvaraCitera

supply:

förra året vann faktiskt helylle-snubben!

Jag har aldrig tittat på skiten förrens nu och jag märker rätt fort att de flesta som faktiskt bryr sig bryr sig mest om de jobbiga [sad]

Seriöst, klarar bara av att se ett halvt avsnitt i taget, blir för sur på alla [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

jessica borde åka ut

Håller med! Fyfaen.

Semi:

blir för sur på alla

Haha, sansa dig! Det är ju kuuuul att kolla på [cute]


   
SvaraCitera