Aviseringar
Rensa alla

Big Brother 2014!


Ämnesstartare

Officiella tråden för Big Brother 2014. Äntligen är världshistoriens bästa TV-format tillbaka i Sverige. Det ultimata sociala experimentet Big Brother. Här laddar upp tills programmet drar igång och följer dessutom programmet under säsongens gång. Det kommer bli episkt!

Deltagare från både Norge och Sverige!
Programledare: Veteranen Adam Alsing!
TV-kanal: Kanal 9!
Börjar den 31 Augusti klockan 21.00!

Tagga! Party Glatt skålande Mycket glad


   
Citera
Ämnesstartare

Min kusin har sökt,  kimmer han med finns det en stor chans att jag tittar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Min kusin har sökt,  kimmer han med finns det en stor chans att jag tittar. 

Deltagarna är nog redan klara. Dessutom är det otroligt många som söker. Väldigt osannolikt att han skulle komma med. Du borde väl också isåfall fått reda på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Deltagarna är nog redan klara. Dessutom är det otroligt många som söker. Väldigt osannolikt att han skulle komma med. Du borde väl också isåfall fått reda på det?

Nää deltagarna är inte klara,  tror att man fortfarande kan ansöka. 


   
SvaraCitera
reben

adam alsing ...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det kommer in någon annan som Sipan och Marcel =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer de med så får de ju inte säga något innan programmet ändå


   
SvaraCitera

Jaaaaaa Big Brother!
JAAAAAA! ADAM ALSING!!!!


   
SvaraCitera

Men bara i smyg. Känns fel..


   
SvaraCitera

försökte ge det en chans en gång, men nä... inte alls min grej. hade varit kul att se säsongen kitty jutbring var med i bara för att. eller typ den första pga: har hört att det var mer spridning på deltagarna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blev antagen 


   
SvaraCitera

Ser mer fram emot Paradise Hotel för det börjar redan på måndag Rodnar

Men jag brukar inte titta på Big Brother, känns som samma sak varje år fast med olika personer (duuuh). Men det känns inte kul liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Ser mer fram emot Paradise Hotel för det börjar redan på måndag Rodnar

Men jag brukar inte titta på Big Brother, känns som samma sak varje år fast med olika personer (duuuh). Men det känns inte kul liksom.

Du gillar inte att titta på samma sak varje år, men du gillar paradise hotel? Paradise hotel är ju samma sak varje år, dessutom helt scriptat, inte på riktigt, en redaktion som styr vem som ska åka ut och precis vad som ska hända. Nej, big brother är the real shit. Riktiga människor. Tittare avgör. Ingen produktion som lägger sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha adam alsing av alla


   
SvaraCitera

Knekten: Du gillar inte att titta på samma sak varje år, men du gillar paradise hotel? Paradise hotel är ju samma sak varje år, dessutom helt scriptat, inte på riktigt, en redaktion som styr vem som ska åka ut och precis vad som ska hända. Nej, big brother är the real shit. Riktiga människor. Tittare avgör. Ingen produktion som lägger sig.

Mm men det kanske är nåt med att dom är så instängda i BB, roligare miljö i PH Rodnar Följer inte det heller, men tänkte göra det detta år så jag kan hänga med i diskussioner på jobbet Cool


   
SvaraCitera