Aviseringar
Rensa alla

Big Brother Vs Paradise Hotel


Ämnesstartare

Big Brother:
Ett stort hus med massa kameror där deltagarna bevakas 24/7 via nätet, TV-avsnitten visas på kvällen och man får se vad som har hänt nyligen i huset. Varje vecka är det ett nytt tema och nya uppdrag deltagarna får i uppgift att göra, exempel på omtyckta teman är frezeveckan och radioveckan. På söndagarna röstar tittarna på den som ska lämna programet och i finalveckan är det en vinnare som röstas fram.

Paradise Hotel:
Ett liv i ren lyx där deltagarna tillbringar tiden på ett stort och lyxigt hotel i ett soligt Mexico. Man delas ni i par, tjej och kille. Man måste hitta en partner annars är man ute ur tävlingen.


   
Citera
Ämnesstartare

För mig är det enkelt: Big Brother

Glad


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Inget av dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda är lika skit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är paff, trodde BB skulle sopa mattan här.

Paradise Hotel är det bara unga som får vara med och lite väl utseendefixerat kan jag tycka, i BB vill man ta in lite mer udda och roligt folk, sen skiljer sig åldersgruppen mer där, mellan 18-40 ungefär är med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle säga att Paradise Hotel är en bättre investering men alla realityserier är en bra deal. Kan du komma in så go for it, det är det bästa karriärsdraget du kan göra i dagens Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps: ParadiseH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några klassiker i Big Brother. Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Båda suger kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara sätt PH så kan inte säga något annat


   
SvaraCitera

image_45.jpgimage_44.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps: Paradise Hotel

BB har ju blivit astråkigt på sista tiden. Tråkigast var det de säsonger TV4 körde det, alldeles för lite sprit, sex och bråk. Trodde det skulle bli bättre när Kanal 5 tog över igen, men det blev ju i princip ingen skillnad. I år skippar jag det helt då de skulle göra om konceptet och bara köra i 60 dagar istället för 100 och mer fokus på djupa diskussioner än sprit, sex och bråk.


   
SvaraCitera
mens
 mens

PH. Samir var så gullig. Som en rar och omedveten liten ankunge man bara vill skydda mot den hårda omvärlden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stock: BB har ju blivit astråkigt på sista tiden. Tråkigast var det de säsonger TV4 körde det, alldeles för lite sprit, sex och bråk. Trodde det skulle bli bättre när Kanal 5 tog över igen, men det blev ju i princip ingen skillnad. I år skippar jag det helt då de skulle göra om konceptet och bara köra i 60 dagar istället för 100 och mer fokus på djupa diskussioner än sprit, sex och bråk.

Tycker det var hel del sprit, festade och en del bråk (rätt mycket i början dock, Katarina var det fart i. Annars var det väldigt lugnt mot slutet) i Big Brother 2011. Den säsongen följde jag 24/7 flitigt, mycket tack vare Simon, Rodney, Peter, Katarina, Gurkan och Martin. Sedan så tyckte jag produktionen sköte sig jättebra med ideer till uppdrag och såna saker, gillade även huset skarpt. Förra säsongen började väldigt segt men blev efter några veckor mycket bättre när man fick se mer av Anders. Tycker Anna, Christoffer och tillviss del Erland & Pelle var roliga att följa också. Den säsongen som går nu har jag bara följt lite gran av faktiskt, tittar ibland men det händer inte så mycket i huset. Några klipp som var roliga dock. Ingen har haft sex än i huset efter att dem har varit där i 44 dagar, Glad Har missat dem första 2-3 säsongerna av BB när det gick på TV tyvärr. Ledsen

När det gäller PH har jag sett säsong 1, det gillade jag (minns Olinda främst) men efter säsong 2 tröttnade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps: Tycker det var hel del sprit, festade och en del bråk (rätt mycket i början dock, Katarina var det fart i. Annars var det väldigt lugnt mot slutet) i Big Brother 2011.

De fick typ 2-3 öl var. Knappast något man blir full på.


   
SvaraCitera