Aviseringar
Rensa alla

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


Ämnesstartare

Sprid din glädje här. Finns de en aggressionstråd kan de väl finnas en glädjetråd också[y]

Jag är glad över att det nu snöar igen - rätt mycket - visserligen är jag nu i danmark - men bättre än inget[bigsmile][y]


   
Citera
Ämnesetiketter

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är glad över att jag ska flytta tillbax till lilla Skåne[cry] va befriande det ska bli[bigsmile]

ps: glad [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koffein, bowie, fint sällskap snart, tjocka mopsar i hundtrosor. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är glad över att 30-talet har så många reklamer i stil med "Släng dig i väggen du svartaste neger, X skokräm är mörkare än den mörkaste negern på den afrikanska kontinenten" och att det vanligaste reklamfiguren är en naken svart pojke som på egen hand nästan utan text förklarar produktens episkhet[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

seinfeld[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde nämna att jag på tisdag går hem på tre veckors ledighet. Och helgen blir relativt kort dessutom, så snaaart... plus fjällen 16-19e

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ...Öööh...Hmmm.
Ska nog åka till mamma idag[love]


   
SvaraCitera

ska på bio med lillebror[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar den här tråden för att människor seriöst försöker komma på honom med trollande( https://www.flashback.org/t1379408) [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker cola [love]


   
SvaraCitera

Complicated:

dricker cola [love]

Jag määä! Så mumsigt! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Champis, Lingondricka och Trocadero är [love][love][love] för mig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Igår) umgicks jag med två kompisar som jag känt sedan barnsben. Vi käkade ute och spelade en timme tillsammans på Inferno online. Därefter splittrades vi och alla gick hem till sig runt 11:a tiden på kvällen.

(Idag) vaknade jag sisådär runt tolv tiden, sov för första gången ut på länge. Vanligtvis brukar vi ha någorlunda tidiga träningar på lördagar. Men idag var det ledigt. Och idag hade jag inte planerat någonting alls egentligen. Jag gick bara till kiosken och köpte lite godis och läsk som jag sedan hade som bästa kompisar framför tv:n när jag såg hockey, Skellefteå VS Aik. Och nu sitter jag framför UM med ett glas cola. [love][blush]


   
SvaraCitera

Snart börjar Kindergarden Cop på tv3! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har braig familj.


   
SvaraCitera