Aviseringar
Rensa alla

[bigsmile] BÖRJES GLADIGA SKOLA [bigsmile]


Ämnesstartare

Hej!!!! [bigsmile] Eftersum att Börjes HambörjareBar BHB- Blev Avstängd så tänkte vi Investera i Någe som gör HUMAN BEYING Lika HAPPY som våra Tidigare Kossa kött & Moroter hambörjare! [bigsmile]

Välkommen till BÖRJES GLADIGA SKOLA [bigsmile]
En Skola där vi Garanterigar Dig en GLAD MIN - Varendiga dag i ditt Fulländiga Liv! [bigsmile]
Nå, hur ska det Gå till? [shake] Jag mår Botten [n] och kan inte Simma opp till Havsytan [cry] Säger du och Undrar. [tard] DÅ svarar jag på din Undrande. [love][bigsmile]
Detta är en Hypnotiserande Gladig tråd som kommer få dig på ett Gladigt humör. [smile]
Här är gudjen för ett gladigt & hållbarigt LEEEEEEENDE!
Image
Så här kommer Du se ut när vi är Färdiga med Dig

Hur Arbetar Ni? undrar du. [surprised]
Då svarar jag på Eran Undrande. [y]
Image
Vi har den Senaste Technilogyn som Tvättar din Hjärna Putts-Väck P.V från alla Celler som ser ut på detta viset: [mad][sad][cry]
Och byttar ut de med Dessa glada Miner:
[smile][bigsmile][love]
Vi har en Garanti den Garantin säger att du Slipper äta Lyckliga Piller som I längden Faktiskt förstör din Hjärna mer än Laga ditt Trasiga Hjärta. [love]

I denna Tråd Beskrivar du ditt Problem så Hjälper vi dig. Varför är du inte på ett Gladigt humör nu? Vi Hjälper. Du kan vara Anonym eller Nä jag ljugde du måste vara Public så Fler med Samma problem som Du kan få hjälp.

Let the Heeling Process Begin.
MVH SPINDELNÄTAREN

Image
Image
Image


   
Citera
Ämnesstartare

*anmäler mig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

*anmäler mig*

Tack du är Våran första Kund vilket Betudar att Du betuder Extra Mycket för Oss. [bigsmile] [love]
Var God Vänlig att beskriva ditt problem du har just nu. Medans du Tänker så ta en börjare o sitt i vår Väntrum.
http://www.lakewoodconferenc​​es.com/direct/dbimage/50296941/Hamburger.jp g" alt="Image">


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spindelnätarn:

Tack du är Våran första Kund vilket Betudar att Du betuder Extra Mycket för Oss.
Var God Vänlig att beskriva ditt problem du har just nu. Medans du Tänker så ta en börjare o sitt i vår Väntrum.

jag har ett problem med 1 häst som heter gnägge som jag älskar men som hatar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

jag har ett problem med 1 häst som heter gnägge som jag älskar men som hatar mig.

Ser Gnägge Möjligtvis ut på Detta Viset!? [surprised] ... surprise!

Image
Jag ägar nämligen Gnägge!!! Han är just nu i Hagen och Betar!!! Gnägge är Tie Hagesnurr. E de samma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spindelnätarn:

Gnägge är Tie Hagesnurr. E de samma?

nej han jag är kär i har större snopp[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, mitt liv är räddat.


   
SvaraCitera
Hando

Detta påminner lite om Dödsgudens trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, hej.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera

[tard][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera