Aviseringar
Rensa alla

[bigsmile]-smileyn är alldeles för "tråkig"


Ämnesstartare

Varje dag förgyller ungdomar.se min dag, jag kan helt enkelt inte få nog av trådar om fjortisrelationer och fanta shokata-videos med dålig humor i. Dessvärre har sajten så länge jag kan minnas haft sjukdomar. Saker som inte riktigt fungerar. Jag talar alltså om [bigsmile]-smileyn.

Varför är den ett problem? Jo, det är nämligen den smileyn folket använder för att svara på något roligt. Det är till exempel vanligt att man ser någon svara på en rolig replik med [bigsmile] citerad.

Jag menar dock att [bigsmile]-smileyn inte är tillräckligt rolig. Den ser ut som att den är glad, men den skrattar inte. Den ler, men icke flabbar den. Det är som att den inombords längst in bär på en deppression. Kanske blev den slagen av sin alkoholiserade fader.

Det finns alltså ingen smiley som förkroppsligar skratt, och detta är ett allvarligt problem. Jag KRÄVER att en sådan smiley införs. Annars är mina dagar på forumet räknade.

Jag hoppas innerligt att jag i diskussion med mods, administratorer kan komma fram till en lösning som gynnar båda oss. Låt oss göra UM till en bättre upplevelse.

Signerat eran käre tvpro.


   
Citera
Ämnesetiketter

vi kan ha typ som en tävling med utröstningar och öråd sen får man bikta sig och en är en mullvad+joker. [bigsmile]


   
SvaraCitera

tevepro:

ag KRÄVER att en sådan smiley införs. Annars är mina dagar på forumet räknade.

xD


   
SvaraCitera
Åtta

Som en utav utvecklarna utav UM++ kan jag stå till tjänst med att implementera en ny, gladare och roligare [bigsmile]-smiley. Detta under förutsättning att du eller någon annan producerar denna nya smiley.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Som en utav utvecklarna utav UM++ kan jag stå till tjänst med att implementera en ny, gladare och roligare [bigsmile]-smiley. Detta under förutsättning att du eller någon annan producerar denna nya smiley.

Hej, tack för svar. Jag känner att du sätter orimligt stark press på mig nu. Beakta, att det är faktiskt inte jag som driver denna sajt, eller betalar för innehållet. Jag finner det rimligt att en mindre handpenning erhålls för denna "tjänst" du ber mig om.


   
SvaraCitera
Åtta

tevepro:

Hej, tack för svar. Jag känner att du sätter orimligt stark press på mig nu. Beakta, att det är faktiskt inte jag som driver denna sajt, eller betalar för innehållet. Jag finner det rimligt att en mindre handpenning erhålls för denna "tjänst" du ber mig om.

Hej tevepro.

Jag beklagar givetvis det eventuella obehag du må känna inför denna uppgift. Om du önskar ta upp frågan om ersättning så kan du maila sidans administratör på support@ungdomar.se. Tyvärr har jag själv ingen möjlighet att ge dig någon monetär ersättning för skapandet av nämnda smiley, man kan dock se mitt arbete med att implementera denna i UM++ som en form utav ersättning. Jag hoppas att denna överenskommelse är dig till godo och att vi får ett fortsatt gynnsamt samarbete.

Med Vänliga Hälsningar,
Åtta
Moderator på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Gör det till en tävling i konstforumet!


   
SvaraCitera

Gjorde 2 försök..

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gjorde den andra lite gladare: Image


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

jag vill ha en rape-smiley.


   
SvaraCitera

vill att den ska gråta av skratt helst


   
SvaraCitera

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Homunculi:

jag vill ha en rape-smiley.

[badgrin]


   
SvaraCitera

Varför inte bara kopiera flashbacks smileys. dom är ju så episka [love]


   
SvaraCitera
Åtta

Sming:

Varför inte bara kopiera flashbacks smileys. dom är ju så episka [love]

Det vore ju olagligt. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Det vore ju olagligt.

Nu är ju jag inte så insatt i detta, men, har ju sett "deras" smileys lite överallt, på andra sidor. är det inte som så att det är paket man kan köpa från företag/tillverkare eller något liknande och använda sig av?


   
SvaraCitera