Aviseringar
Rensa alla

Bihåleinflammation!!!!!!


Ämnesstartare

Jag har jättejätteont & mår hemskt. Kan inte äta, böja mig ner, röra huvudet eller någonting. Vad gör jag? Har du haft bihåleinflammation, vad gjorde du åt det??
Blir galen av smärtan!! Seriöst. Så susar det och dunkar i örat också, med det har det gjort under hela min förkylningstid/influensatid.
HJÄLP


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som att du har influensa. Ring vårdcentralen om rådgivning! Hade influensa i våras och det var h e m s k t. Särskilt två veckorna efter då jag hade 0 energi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men har bihåleinflammation nu, influensan har i princip gått över. Har alltså JÄTTEont i pannan och alla andra symptom. [sad][sad][sad][sad][sad][sad] Borde kanske ringa sjukvårdsupplysningen. Men vill bli lugnad innan. Blir helt knasig av detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaaw


   
SvaraCitera

Rinexin tabletter eller vanlig nässpray underlättar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Rinexin tabletter eller vanlig nässpray underlättar.

Har överdoserat Otrivin i flera dagar, men nu är den slut. Ska försöka skaffa koksalt imorgon. Men är inte ett dugg snorig eller täppt nu. Har bara djävulskt ontont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men för helevete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Undvik stark värme och kyla, eftersom det gör mer ont i bihålorna vid temperaturförändringar.
* Det kan hjälpa att andas in ånga eller fuktig luft, eftersom fukten tunnar ut slemmet så att det lättare kan rinna ut.
* Drick mycket vätska, vilket också gör slemmet tunnare.
* Ha högre under huvudet när du sover.
* Undvik att röka.

Hoppas att min källa stämmer.. Krya på dig.


   
SvaraCitera

Skölj dem! 😮
Och ring
Lycka till :'C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Hoppas att min källa stämmer.. Krya på dig.

[love]tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig haft det [cute] har du inte fått några mediciner? eller det kanske man inte får för dtet [tard]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du inte fått några mediciner? eller det kanske man inte får för dtet [tard]

Har inte varit hos doktor. Bara legat hemma och varit sjuk i min ensamhet [cry][cry]
Men är förutom detta nästan frisk nu tror jag. Har inte ont i halsen eller snorig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har inte varit hos doktor.

ahaa
men jag skulle nog testa att koka upp vatten och ha huvudet över ångan sen, det är jätteskönt och då kan du låta snoret rinna bara [smile]


   
SvaraCitera