Aviseringar
Rensa alla

Bil från Skåne till UM-träff!


ziiesh

variabel:

vette fan hur ni kan dela på kostnaden om alla inte åker från skåne [tard]

hahahaha älskar att du heter variabel också [bigsmile][bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera
ziiesh

Gryphon:

Donationer från andra UM:are som inte behöver skjuts upp mottages självklart, varenda krona för oss närmare Stockholm 🙂

men hur mycket skulle räknas? [party]


   
SvaraCitera

ziiesh:

men hur mycket skulle räknas?

Varenda krona är välkommen. Allting kommer oavkortat att gå till färdkassan, dvs ju mer donationer vi får in, desto mindre behöver både vi och eventuella medresenärer betala, vilket resulerar i att vi är på bättre humör när (om) vi kommer till Stockholm 🙂


   
SvaraCitera

uppenbar:

Men eftersom Gryphon åkte fast för fortkörning (igen)

haha dålig han är[crazy]

Chickfactor:

hade lätt hängt med ifall jag inte varit på koncentrationsläger den helgen

fucking kike


   
SvaraCitera

Tycker att alla umare skänker tio spänn till detta nobla ändamål, såvida jag kommer alltså, annars har jag ju inga nytta av det.


   
SvaraCitera

Ska ändå till sthlm då så har lust att haka på

men det blir troligtvis för dyrt.. och så vågar jag inte riktigt [sad]


   
SvaraCitera

Ähm. jag är på. Seriöst alltså. Göteborg hämtas jag i.


   
SvaraCitera

kebu12:

haha dålig han är

FU kompis, snutkukarna lurade mig ju. Jävla nazistgrisar är dom 🙁

Budolicious:

Göteborg hämtas jag i.

Hmm...Ska föra fram förslaget för älskade sambon, min bil är rätt liten plus att jag inte har en aning om var Göteborg ligger och jag orkar inte kolla upp det 🙂


   
SvaraCitera
ziiesh

Gryphon:

Varenda krona är välkommen.

vart ska min lilla överföring gå? [smile]


   
SvaraCitera

ziiesh:

vart ska min lilla överföring gå?

Öööhh, det har jag inte tänkt på. Hmm...måste kolla med uppenbar, det är hon som är den smarta i förhållandet. Jag står för musklerna 🙂


   
SvaraCitera

Gryphon:

Hmm...Ska föra fram förslaget för älskade sambon, min bil är rätt liten plus att jag inte har en aning om var Göteborg ligger och jag orkar inte kolla upp det 🙂

Haha. ni letar efter folk att åka med, men när jag säger ja, så är den för liten. Känner mig lite förolämpad tbh[sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Känner mig lite förolämpad tbh

Haha, menade inte så. Jag har gärna med dig, men vi har förfrågan ute hos folk som måste höra av sig först...men jag håller dig uppdaterad 🙂


   
SvaraCitera

Gryphon:

Haha, menade inte så. Jag har gärna med dig, men vi har förfrågan ute hos folk som måste höra av sig först...men jag håller dig uppdaterad 🙂

aight. gör det. Tänk på att jag är sjukt rolig att åka bil med Dold text: och är M[blush]


   
SvaraCitera

Gryphon:

FU kompis, snutkukarna lurade mig ju. Jävla nazistgrisar är dom 🙁

Haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
ziiesh

Gryphon:

Öööhh, det har jag inte tänkt på. Hmm...måste kolla med uppenbar, det är hon som är den smarta i förhållandet. Jag står för musklerna 🙂

hah 😛

Budolicious:

Dold text:

haha, det var för såna här saker du ville vara det va ^^


   
SvaraCitera