Aviseringar
Rensa alla

bilder på pokémon som är obehagliga


Ämnesstartare

det finns ganska många 🙁

Image

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ett helt gäng läskiga varianter men jag hittar inte dem 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Image

guldollonet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakuna är cool :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast också lite äcklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image

Image

typ lite skrämmande..

Image

Image

Image

och liksom den här.. va? har aldrig förstått den.. alltså.. sju sjukt

Image

[sad][sad][sad] vad är det ens.. någon form av grävmaskin eller liknande.. transformers.. jag vet inte ens.. den är obehaglig


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

vad är det ens.. någon form av grävmaskin eller liknande.. transformers.. jag vet inte ens.. den är obehaglig

Porygon är digital och består av polygoner.. [sad] Total hero [sad]


   
SvaraCitera

Tycker att dessa är ganska vidriga:

Image
Image
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Porygon är digital och består av polygoner.. Total hero

jag tycker den ser väldigt obehaglig ut.. har alltid tyckt det. minns att jag hade det kortet när jag var 5 och jag ville verkligen inte ha det.. mådde dåligt av det 🙁

Miceparade:

Tycker att dessa är ganska vidriga:

jaa.. usch det ser nästan inte ens ut som pokemon?


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

jag tycker den ser väldigt obehaglig ut.. har alltid tyckt det. minns att jag hade det kortet när jag var 5 och jag ville verkligen inte ha det.. mådde dåligt av det 🙁

Mmh den är lite läskig kanske. Tyckte det var häftigt att den inte existerade i verkliga världen utan bara i datorer osv.

Hjärtlös:

jaa.. usch det ser nästan inte ens ut som pokemon?

[sad] Särskilt de senare två generationerna (5 och 6) har en massa asymmetri och rosetter i designen. Känns jättekonstigt då hela konceptet är baserat på evolution [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Mmh den är lite läskig kanske. Tyckte det var häftigt att den inte existerade i verkliga världen utan bara i datorer osv.

jo det är rätt coolt :$

Miceparade:

Nä Särskilt de senare två generationerna (5 och 6) har en massa asymmetri och rosetter i designen. Känns jättekonstigt då hela konceptet är baserat på evolution

mm jag gillar inte dom nya så mycket.. eller nästan inte alls men det finns ju några stycken som är bra och i samma stil som de första. nu är det ju mer att de baserar pokemonen på maträtter och objekt ah. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

guldollonet

hahahah


   
SvaraCitera