Aviseringar
Rensa alla

Bill Skarsgård <3


Ämnesstartare

Jag bara måste skriva att jag ÄLSKAR Bill Skarsgård! Han är bara föööör sööööt! Så nu är min största dröm att få träffa honom! (Det skulle betyda ALLT för mig!) Det är lixom nåt speciellt med ögonen! han är så himla snyyyyggg! Det är bara att fatta! OK?! hehe... 🙂 Man kan säga att han är min förebild! <3 [wink]


   
Citera

ok, då vet jag det


   
SvaraCitera

Tycker de äldre Skarsgårdarna är snyggare. Fisk är också snyggare. [wink]


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Jag bara måste skriva att jag ÄLSKAR Bill Skarsgård!

så vad ska diskuteras?


   
SvaraCitera
Exner

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera

Så när du om du träffar bill så är ditt liv förbrukat eller va.


   
SvaraCitera

Usch.
Aja, bättre än att du gillar Edward Fotansiktet Knullen eller något sånt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag sa bara att jag skulle säga det... om ni inte är intresserad så skriv inte...
- och mitt liv är inte förbrukat, jag sa bara att det skulle betyda allt, eftersom han är den BÄSTA skådisen genom tiderna! och jag är galen i han 😉


   
SvaraCitera

han är en nörd


   
SvaraCitera

tycker inte han ser så bra ut


   
SvaraCitera

MaDDDie:

om ni inte är intresserad så skriv inte

Öppet forum förfan [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha... det var ju roligt att man fick ha en egen åsikt! Jag Älskar han! Han är en riktigt bra skådis och charmig är han å! Jag gråter för att jag älskar han! Stod å stor böla för en stund sen, bara för att jag ville träffa honom, men säkert aldrig få gö det! Töntigt jag vet, men han betyder mkt för mig! <3 tårarna rinner för att jag känner mig ensam å värdelös, men när jag tänker på han känns allt bra!
Får fan inte se han, det skär i mitt hjärta! [cry][cry]
Säg vad ni vill, men jag har iaf sagt mitt! Och han är fasen ingen NÖRD! Han ser skiit bra ut! Tycker jag... [love]
Önskar bara att han fick se mig å veta att jag finns!
Bara så ni vet så är det här ett jobbig problem för mig!


   
SvaraCitera

brukar få kommentarer att jag är lik Bill... blir alltid lika sur! [mad]


   
SvaraCitera

Image

VS

Image

finns inget att diskutera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

finns inget att diskutera

Johoedu! jag gillar han för att han är den han är! Du kanske inte gillar han, men du kan väll iaf låta mig gö det!
och du Bill vinner! Han är grymt mkt sötare!


   
SvaraCitera