Aviseringar
Rensa alla

Bill Skarsgård <3


MaDDDie:

jag gillar han för att han är den han är!

Hej, han är skådis. Med andra ord är han någon helt annan än han är, det är liksom deras jobb.


   
SvaraCitera

MaDDDie:

han är den BÄSTA skådisen genom tiderna!

Ja, Marlon Brando och Robert De Niro är ju ingenting mot Bill Skarsgård. [rolleyes]


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Stod å stor böla för en stund sen, bara för att jag ville träffa honom, men säkert aldrig få gö det!

Tänk på Alix...
För att få träffa sin älskade måste hon frysas ner och få sitt medvetande överflyttat till ett TV-spel.


   
SvaraCitera

HONOM FÖR FAN

HONOM

motherfucker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen bara låta mig tycka som jag tycker!
Är det så svårt??


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Johoedu! jag gillar han för att han är den han är! Du kanske inte gillar han, men du kan väll iaf låta mig gö det!
och du Bill vinner! Han är grymt mkt sötare!

Jaha, fast nu har jag ju inte sagt att du inte får det. Har bara sagt att jag inte håller med.

Ber om ursäkt om du blev sårad.


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Kan ingen bara låta mig tycka som jag tycker!
Är det så svårt??

kola ner


   
SvaraCitera

han är kass och enda anledningen han gör film e ju på grund av fader Stellan![no-no]


   
SvaraCitera

Alla Skarsgårdar är snygga. Även farsan, oh yä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

han är kass och enda anledningen han gör film e ju på grund av fader Stellan!

Så han gör bara film för att han är uppvuxen i en skådespelar-familj... så om du är upp vuxen i en familj som är lärare så måste du bli lärare då? så behöver det inte va! Han har väll skådespeleriet i blodet!


   
SvaraCitera

MaDDDie:

lärare

läraryrket ser ju inte precis ut som skådespelaryrket... har du kontakter inom film branschen äre lätt rätt o komma in, sen kan han agera en gnutta men kan lova dej att det är pga hans far han jobbar som skådis!


   
SvaraCitera