Aviseringar
Rensa alla

Billig träningsmat för fattig


Ämnesstartare

Tipsa om det.


   
Citera
Ämnesstartare

Böneeer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så'na har jag ju! Härligt.


   
SvaraCitera

ton fisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

Böneeer.

bullshit. en burk med bönor, beroende på sort, kan innehålla 500 kcal. black eye bönor innehåller minst, kan man få för 300 kcal per burk. eller kikärtor. ca 90 kcal per 100 g.

Skulle hellre tipsa om, när det gäller mat, ca 2500 kcal per dag för dig som ... man?

och träning. jadu det lättaste som finns är att hoppa på olika sätt ca 15 minuter per dag, eller bara gå ut och jogga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

jadu det lättaste som finns är att hoppa på olika sätt ca 15 minuter per dag, eller bara gå ut och jogga

Föredrar gym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

bullshit. en burk med bönor, beroende på sort, kan innehålla 500 kcal. black eye bönor innehåller minst, kan man få för 300 kcal per burk. eller kikärtor. ca 90 kcal per 100 g.

knuttetiin:

Skulle hellre tipsa om, när det gäller mat, ca 2500 kcal per dag för dig som ... man?

Förstår ej. Utveckla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

havregrynsgröt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Föredrar gym.

Mow Skwoz:

fattig

???? confused...

advocado, sockerfritt bröd, havregrynsgröt med havrekross i, nudlar med grönsaker, fullkornnudlar (föredrar detta) KNÄCKEBRÖD! Helst tunna... kan fortsätta?

inget smör eller mer än 10 % fett, inget socker, inget sirap,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

Förstår ej. Utveckla.

vad är det du inte förstår? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

vad är det du inte förstår? [smile]

Vad var det med bönor, som var negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacos[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

Vad var det med bönor, som var negativt.

det är väldigt överskattad. låt oss säga att du har bönor och ris. Du kanske tar kidney bönor. halva burken går åt och två små koppar ris.

det bli tsms ca 600 kcal, för mig i a f är det för mycket, det är ju nästan 1/4

men jag tror de flesta kommer tycka att det är för tort med bara bänor och ris, så dom kanske vill ha nån sås. kan bli upp till 100 extra kcal.

alltså 700 för hela portionen. men tänk om du fortfarande inte är mätt efter det, eller om du dessutom ska ha kött med, som jag tror du kommer vilja, eftersom att jag inte tror att du är vegetarian.

så då kan det bli ca 1000 kcal för en jäkla måltid.
eller säg att du inte tar halva burken med bönor, utan 1/4. då ärdet ändå ca 700 kcal...

så ...

I och för sig så kanske du gör en god sallad, då är det ju bara att ta av bönorna [y][y][y]

Men eftersom att det kanske blir lite tort kanske du vill ha nån dressing, så det kan också bli för mkt ...

äsh fan jag orkar inte utveckla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

???? confused...

Kan träna här på campuset, 200 kr för ett halvår.


   
SvaraCitera