Aviseringar
Rensa alla

Billiga kläder, gärna online?


Ämnesstartare

Letar efter (online)butiker med snygga kläder till låga priser, som ni skulle kunna rekommendera några skulle jag bli jätteglad! Tänker då på affärer med priser som liknar typ Forever21 eller Goddiva, nåt i den stilen.. Min budget klarar inte mycket mer [crazy]
Behöver både vardags- och festkläder, och skor, så det är inte så noga med vad de inriktar sig på... Alla sidor ni kan! [smile]

[EDIT] Kanske borde tillägga att de inte behöver vara svenska sidor, så länge de skickar hit.. Men det fattade ni nog [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Här![badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Här![badgrin]

jäklar vilka prisskillnader det var där! ena klänningen för typ en hundring, den andra för två tusen.. xD

...du vet inga fler..? [wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_pineapple_:

jäklar vilka prisskillnader det var där! ena klänningen för typ en hundring, den andra för två tusen.. xD

Jag vet. XD

_pineapple_:

...du vet inga fler..? [wink]

Nja, kolla på Uppenbars tips!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

http://www.asos.com

Oooh, hittade några riktigt fina klänningar där... 😀 *tack-tack*

daisuki Duckieeee:

Nja, kolla på Uppenbars tips!

Gjorde det, men hon hade inte svarat när jag skrev mitt svar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till myrorna[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_pineapple_:

Gjorde det, men hon hade inte svarat när jag skrev mitt svar 😉

Ok, sant. [crazy]


   
SvaraCitera

Nelly.com har mycket märkeskläder men de har ju typ Itchi och American Apparell. Kolla även cocoo.se, de har billiga smycken och snygga klockor. Du kan ju prova ellos.se också men jag har aldrig beställt där ifrån. Alla de sidorna är från Sverige så då blir ju frakten billigare också[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

har mycket märkeskläder

märket på ett plagg är inte alls viktigt för mig, faktiskt.. känns så onödigt att betala dubbelt/tredubbelt pris för en lapp och en loggo.. =P
Men gillade sidorna, hittade typ fyra klockor jag vill ha.. Måste börja planera mina inköp så att jag får råd med allt, bara =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HM ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

HM ?

Mjo, men jag menar utöver de som jag har access till i vardagen.. =P H&M är ju ganska standard.. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_pineapple_:

Mjo, men jag menar utöver de som jag har access till i vardagen.. =P H&M är ju ganska standard.. (:

De är inte lätt o vea vad du ska ha för ej standard kläder lille du [cute] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

De är inte lätt o vea vad du ska ha för ej standard kläder lille du

Haha, nej, det är sant (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_pineapple_:

*tack-tack*

Vill också ha ett .-.


   
SvaraCitera