Aviseringar
Rensa alla

Billigaste mobila bredband fast?


Ämnesstartare

Jag ska skaffa en bärbar dator och behöver ett fast mobilt bredband. Vilket är det billigaste? Så studiebidraget räcker till annat också.


   
Citera

ett fast mobilt bredband? du vill att det ska vara mobilt, men inte så mobilt att du kan flytta på det? hur är det då relevant att veta att du ska ha det till en bärbar dator? om det inte är så att du vill kunna flytta datorn utan att bli frestad att ta med det gissningsvis enorma 3g-modemet.

ah, och just det, vad har du för mobil och abonnemang på den? om du kan tänka dig att ta det hela via mobilen så kan du förmodligen spara en del pengar, förutsatt att det överhuvudtaget är genomförbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ah, och just det, vad har du för mobil och abonnemang på den? om du kan tänka dig att ta det hela via mobilen så kan du förmodligen spara en del pengar, förutsatt att det överhuvudtaget är genomförbart.

Jag är ganska nollad med detta. Men jag hade tänkt köpa en ny bärbar dator via blocket. Och jag vill kunna bära med mig datorn med modemet. Det jag menar med fast är att Priset ska vara fast. Tex inte 99kr/6 månader och sedan 249 kr/mån. Förstår du? 🙂


   
SvaraCitera

stjarna_93:

Jag är ganska nollad med detta. Men jag hade tänkt köpa en ny bärbar dator via blocket. Och jag vill kunna bära med mig datorn med modemet. Det jag menar med fast är att Priset ska vara fast. Tex inte 99kr/6 månader och sedan 249 kr/mån. Förstår du? 🙂

jodå. via tre så kan du få snabb, obegränsad överföring för 199 kr per månad (det blir långsammare om du överfört mer än 20 gb per månad, återställs när månaden är slut, och det tar sin tid). antingen bindningstid på... ja, vad det nu är, eller så får du betala en summa för modemet, typ 800 spänn, och får således ingen bindningstid.

fast mitt tips är fortfarande att försöka ta det via mobilen, då slipper du separata abonnemang osv. så, mobilmodell och abonnemang?


   
SvaraCitera
Åtta

stjarna_93:

modemet

mörknäs:

eller så får du betala en summa för modemet, typ 800 spänn

Jag kan sälja dig ett modem från Tre för 500 spänn + frakt. Obundet. Bara att trycka i ett simkort så fungerar det.

PM:a. [wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag kan sälja dig ett modem från Tre för 500 spänn + frakt. Obundet. Bara att trycka i ett simkort så fungerar det.

reklam [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

mörknäs:

reklam [no-no]

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

reklam

på reklamplats, ja, betald [no-no]

samt, reklam igen [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera