Aviseringar
Rensa alla

biobiljetter


Ämnesstartare

Fick fribiljetter från 20th century fox i brevlådan och undrar om de funkar på alla bioställen? Har nämligen inte SF-bio i min lilla håla, fast de kanske inte ens funkar där?


   
Citera
Ämnesstartare

Brukar stå på hemsida eller i annons eller whatever! Borde fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Brukar stå på hemsida eller i annons eller whatever! Borde fungera.

Insåg att film inte ens visas i min håla så får åka till SF-stad ändå. På SF:s hemsida stod det endast om biljetter de inte tog emot, i frågor och svar-delen, men det borde väl betyda att de tar resten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Insåg att film inte ens visas i min håla så får åka till SF-stad ändå. På SF:s hemsida stod det endast om biljetter de inte tog emot, i frågor och svar-delen, men det borde väl betyda att de tar resten?

Det borde det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Det borde det!

Men jag är en sån där typ som måste veta saker innan jag ger mig in i dem, skulle dö av skam om jag inte kom in på filmen med min biljett. Hatar att vara den personen men är. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring/maila sf och fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ring/maila sf och fråga?

Ja, ska nog maila. Tror du man får svar fort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Men jag är en sån där typ som måste veta saker innan jag ger mig in i dem, skulle dö av skam om jag inte kom in på filmen med min biljett. Hatar att vara den personen men är.

Haha men ring och fråga!
Dold text: Är btw precis likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Tror du man får svar fort?

Antagligen inte, nä :< Det är mindre läskigt än att ringa, men tveksamt om du får svar förrän nästa vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

ring

Nintendo:

att ringa

Nä, det kommer ej på tal. Väntar på mail. Tack för svar, finosar.


   
SvaraCitera