Aviseringar
Rensa alla

Biologiska barn


Ämnesstartare

Halloj! Har haft praktik hos barnmorskan i veckan och fick känna på en gravidmage och jag tyckte det var riktigt läskigt att man kunde känna så där tydligt, fick rysningar i hela kroppen efteråt när jag tänkte på det och samma dag var jag med min kompis och hälsade på hennes morbror och hans fru och vi satt och pratade med frun och hon berättade att de första rörelserna känns som en fisk som simmar runt och då rös jag och min kompis till. Det fick mig att inte vilja ha barn ännu mera och samma gällde min kompis och mina andra kompisar jag berättade det åt.

Hur ser ni själva på att skaffa barn? [smile]


   
Citera

[shake][confused]


   
SvaraCitera

Fan bryr jag mej, är ju tjejen som får stå ut med den skiten[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Fan bryr jag mej, är ju tjejen som får stå ut med den skiten[confused]

du är en riktig man.


   
SvaraCitera

xparn:

du är en riktig man.

jaha[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

jaha[shake]

Hoppa ner för ett berg, testa det är jätte konstigt


   
SvaraCitera

xparn:

Hoppa ner för ett berg, testa det är jätte konstigt

Okej, be din mamma komma hit då[smile]


   
SvaraCitera

Lantto:

Hur ser ni själva på att skaffa barn? [smile]

Jag tycker det är lite skrämmande. Dock har jag ju några år på mig innan jag ens behöver ta ställning till det där.
Men det verkar en aning omoget att välja bort barn för att det enligt en kvinna känns som en fisk när den rör sig. [tard]


   
SvaraCitera

kebu12:

Okej, be din mamma komma hit då[smile]

Hon är upptagen, ta det närmaste dig 🙂


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men det verkar en aning omoget att välja bort barn för att det enligt en kvinna känns som en fisk när den rör sig.

Ja, jag tror att man bortser från sådana saker om man verkligen vill ha barn [ops]

Jag behöver väl inte tänka på det nu, men jag vill ha barn i framtiden i alla fall. Bara inte fler än två. Jorden är redan överbefolkad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar barn. Tänker då fan inte sätta några fler till världen.


   
SvaraCitera

finns för mycket andra problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att det verkar läskigt utan som en ovanlig känsla bara. Ovanliga känslor, tror jag, kan leda till rädsla..men det får mig inte att sluta vilja ha barn.

Vill däremot inte ha barn på ett bra tag på grund av ekonomiska skäl. Jag har en förlossningsrädsla men det ordnar sig med tiden och genom mer kunskap om förlossning samt samtal med barnmorska.

Rädsla för det ovanliga har jag mer eller mindre..men jag vill överstiga min rädsla, jag får väl ta tag i fiskrörelserna när det är dags istället för att oroa mig för det nu!


   
SvaraCitera

vet inte om jag vill ha barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lollo44:

Jorden är redan överbefolkad...

Nej det är den inte. Men den skulle kunna bli...


   
SvaraCitera