Aviseringar
Rensa alla

Bioshock - mest överskattade spel?


Ämnesstartare

Speltidning:

klarar inte av skräck spel.

mmm så jävla läskigt man får en hemsk känlsa inombords :/


   
SvaraCitera

Världens mest överskattade spel heter Halo. Bioshock har ju grym atmosfär!


   
SvaraCitera
Tyrael

Fattar inte vad ni klagar på, vad ditt mål är, okej, tidningarna lurade dig - alla har inte samma smak, de kanske tyckte det var ett bra spel, det tycker jag också. Du överdriver och det är löjligt att du inte bara släpper det och spelar sånt du gillar.


   
SvaraCitera
Tyrael

WorldUnited:

usel story

Nej

WorldUnited:

cp grafik

Nej

WorldUnited:

kasst ljud

Nej

WorldUnited:

idiot installation (var tvungen att stänga av UAC och starta om datorn 3 gånger innan det började)

Idiot kan du vara (ja, jag låter jätte defensiv nu, men sanning är sanning) bara ditt fel att installationen blev jobbig, för det blev den inte för alla [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Nej

jo

Tyrael:

Nej

jo

Tyrael:

Nej

jo

Tyrael:

bara ditt fel att installationen blev jobbig, för det blev den inte för alla

bara för du kör på Windows 95 [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Tyrael

WorldUnited:

bara för du kör på Windows 95 [mad][mad][mad]

Bra argument [y] /sarkasm av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Bra argument [y] /sarkasm av

[confused]


   
SvaraCitera

Jag spelade typ 5 minuter av det, men spelet var så jävla mörkt och kom massa irriterande äckliga halvzombies och försökte döda mig hela tiden. Var ju bara irriterande, jobbigt och nervöst att gå runt i den där jävla undervattensvärlden. Usch.
Tacka vet jag klassiker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

half-life 2 är ju det sämsta jävla spelet man kan komma till!!! så jävla usel story, cp grafik, kasst ljud och idiot installation

Ok... spelet kom 2004 och hade dåtidens bästa grafik, röstskådespelarna är helt otroliga och miljerna/storyn är grym.

WorldUnited:

tvungen att stänga av UAC och starta om datorn 3 gånger innan det började

Skit bakom spakarna

Tyrael:

Fattar inte vad ni klagar på, vad ditt mål är, okej, tidningarna lurade dig - alla har inte samma smak, de kanske tyckte det var ett bra spel, det tycker jag också. Du överdriver och det är löjligt att du inte bara släpper det och spelar sånt du gillar.

Mitt mål? "you mean... lika a quest?"
Hur djup kan man bli på ungdomar.se om spel egentligen...
Spelet suger anus och jag undrar hur fasen folk kan gilla det. Jag har spelat det två gånger. Först en gång när det kom och en gång till för att se om jag inte misstog mig första gången. Spelet innehåller alldeles för många fiender vilket leder till en masslakt som i Doom 3 för att man ska hinna njuta av världen.

Och hur är slutet sen som ond?

"Your father was terrified the world would steal the secrets of his city, but not you, for now you will have stolen the terrible secret of the world".

De bara slänger in en fet atomubåt och pratar om ambitioner att ta över världen - allt gjort under ca 2 minuter i slutets cutscene. Så jävla dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Visst, miljön är underbar, men det går inte att njuta av den eftersom man slåss mot tusen fiender hela tiden.

Jolter:

Bra vatteneffeter, men i övrigt ganska uselt.

[confused]

Jolter:

När Bioshock 1 kom och fick maxbetyg överallt köpte vi det och spelade, efteråt kände jag mig lurad av speltidningarna.

Bioshock 1 är ett av de bästa spelen som släppts under 2000-talet.

Jolter:

Ser inte äkta ut på samma sätt som Half life 2, Crysis eller Oblivion.

Kan vara för att det inte är Half Life 2, Crysis eller Oblivion. Dessutom så har dessa spel olika utvecklare.

Barrel One:

Half-life 2 däremot, där snackar vi överskattad skit.

Bullshit!


   
SvaraCitera
Tyrael

Jolter:

Mitt mål? "you mean... lika a quest?"
Hur djup kan man bli på ungdomar.se om spel egentligen...

HAHA, yeah, mål - du vet sådant man har med allt man gör - en ANLEDNING, varför man gör någonting.

Jolter:

Spelet suger anus och jag undrar hur fasen folk kan gilla det. Jag har spelat det två gånger. Först en gång när det kom och en gång till för att se om jag inte misstog mig första gången.

Tyrael:

alla har inte samma smak

Jolter:

Spelet innehåller alldeles för många fiender vilket leder till en masslakt som i Doom 3 för att man ska hinna njuta av världen.

Synd, gå och spela Oblivion, själv tycker jag det suger, ett mer overkligt och dåligt grafiskt spel kan jag inte hitta. [smile]

Jolter:

De bara slänger in en fet atomubåt och pratar om ambitioner att ta över världen - allt gjort under ca 2 minuter i slutets cutscene. Så jävla dåligt.

Tyrael:

Du överdriver och det är löjligt att du inte bara släpper det och spelar sånt du gillar.

Själv sitter jag inte och spelar ett spel jag anser dåligt till slutet och KLAGAR sedan om det. Skäms.


   
SvaraCitera

Mmmm system shock 2.


   
SvaraCitera

WorldUnited:

half-life 2 är ju det sämsta jävla spelet man kan komma till!!! så jävla usel story, cp grafik, kasst ljud och idiot installation (var tvungen att stänga av UAC och starta om datorn 3 gånger innan det började)

Half Life 2 har bra grafik, bra story, bra ljud.
Installationen var inte särskilt svår så det låter som att du gjort något grovtfel lr haft ett grovtfel på din dator när du installera det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Half Life 2 har bra grafik, bra story, bra ljud.
Installationen var inte särskilt svår så det låter som att du gjort något grovtfel lr haft ett grovtfel på din dator när du installera det...

storyn suger, det enda jag njöt av var att kolla på den där tjejens arsle som dyker upp i början av spelet..... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

Bioshock 1 är ett av de bästa spelen som släppts under 2000-talet.

Det säger du bara för att det släpps sånna skitspel på Xbox. PC FTW


   
SvaraCitera