Aviseringar
Rensa alla

Birdy!


FNÖ: snälla sej

har ju redan svarat på allt dock..


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

har ju redan svarat på allt dock..

först säger du att du är 20 sen att du är en 13 tjej''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag förstår inte


   
SvaraCitera

FNÖ: först säger du att du är 20 sen att du är en 13 tjej''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag förstår inte

Tardig ok


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

Tardig ok

jag ger uppFörvirrad


   
SvaraCitera

FNÖ: jag ger upp

ok öva läsförståelse och försök igen sen


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

ok öva läsförståelse och försök igen sen

*facepalm*


   
SvaraCitera

FNÖ: *facepalm*

*ansiktstall*


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Gillar faktiskt hennes cover på skinny love

Ja den är magisk. =) Du som är Moderator, varför tillåter ni att de spammar om helt annat i en tråd? Se FNÖ och Mahalageasca. Känns så himla tråkigt bara, de gör det ju bara för att förstöra.


   
SvaraCitera

Daniellas:

Ja den är magisk. =) Du som är Moderator, varför tillåter ni att de spammar om helt annat i en tråd? Se FNÖ och Mahalageasca. Känns så himla tråkigt bara, de gör det ju bara för att förstöra.

Du får gärna anmäla sånt innan du antar att vi accepterar vissa beteenden. Jag har faktiskt inte sett det och vi kan omöjligen se allt som sker på denna sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Du får gärna anmäla sånt innan du antar att vi accepterar vissa beteenden. Jag har faktiskt inte sett det och vi kan omöjligen se allt som sker på denna sida.

Trevligt.


   
SvaraCitera

Daniellas:

Trevligt.

Men det är svårt för oss att se allt 🙂 självklart är det inte ok att förstöra en tråd på det sättet! Men har tagit bort allt nu.


   
SvaraCitera

Hon kommer hit den 9e December :D:D:D:D <3<3 

 

Verkar vara omöjligt att få biljetter =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack Fingerprints <3 Much love =)

Fridask, I know.. =(


   
SvaraCitera
Petra

Skojar du? Kommer hon hiiiiit????? 


   
SvaraCitera