Aviseringar
Rensa alla

Bisarra sexupplevelser


Berätta om era mest bisarra, konstiga, märkliga sexupplevelser! Om dom gångerna ni bara stannade upp och tänkte: händer detta?

En gång låg jag i min f.d. flickväns säng och spelade Super Mario Galaxy till Wii. Då kryper hon upp till mig och börjar suga av mig medan jag spelar. Jag viftar hejvilt med kontrollen och Mario lägger av ett "okidoki!" medans hon omfamnar mitt ollon med läpparna.

En annan gång låg jag och en brud och kollade på Terminator 2. Jag börjar då pulla henne och hon vänder sig bort från teven. Jag fortsätter dock titta på filmen - och pulla.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jävla lyxlirare.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Jävla lyxlirare.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Jävla lyxlirare.


   
SvaraCitera

[rolleyes] det där är ju vardag [smile]

har inga bisarra, konstiga, märkliga sexupplevelser.


   
SvaraCitera

OF 5:

Infraröd: Jävla lyxlirare.


   
SvaraCitera

Avsugningar på en lekplats i västra hamnen.
Med massa barn utan för den stora runda boll strukturen vi va i.
Som skrattar.
Med sina föräldrar.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tja, är väl inte så farligt, men jag och mitt ex sprang i trapphuset till tvättstugan nakna. Bodde på tredje våningen. Väl nere så slickade och pullade jag henne under ett fönster mot en gångbana.

Som sagt, inte så farligt.


   
SvaraCitera

Oväntad:

det där är ju vardag

om de DÄR är vardag blir jag fan äcklad.


   
SvaraCitera

lliiinna:

om de DÄR är vardag blir jag fan äcklad.

Oralsex och petting? Ja, det är ju så himla kinky [cute]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Oralsex och petting?

Att man gör det medan man kollar på nån jävla film, Människor är ju helt sexfixerade[confused]


   
SvaraCitera

lliiinna:

Att man gör det medan man kollar på nån jävla film, Människor är ju helt sexfixerade

/facepalm


   
SvaraCitera

Alexander128:

En annan gång låg jag och en brud och kollade på Terminator 2. Jag börjar då pulla henne och hon vänder sig bort från teven. Jag fortsätter dock titta på filmen - och pulla.

Alexander128:

En gång låg jag i min f.d. flickväns säng och spelade Super Mario Galaxy till Wii. Då kryper hon upp till mig och börjar suga av mig medan jag spelar. Jag viftar hejvilt med kontrollen och Mario lägger av ett "okidoki!" medans hon omfamnar mitt ollon med läpparna.

Sånt där brukar ju hända. Mitt ex ville ha sex typ hela tiden, så vi fick kompromissa. Det var inte så att jag var ointresserad, snarare så att vi istället för att ha sex en gång så hade vi sex tre gånger på en dag medans jag spelade tevespel eller kollade på film.

Och så säger de att vi killar inte kan multitaska [rolleyes]


   
SvaraCitera

lliiinna:

Människor är ju helt sexfixerade[confused]

Haha vad fan, ibland orkar man inte fastän den andra vill jättegärna [smile]

Kompromisser är väl bra?


   
SvaraCitera

Oväntad:

Kompromisser är väl bra?

Nej, lampan ska vara släckt och allt ska ske under täcket, endast missionären [no-no]


   
SvaraCitera