Aviseringar
Rensa alla

Bisarra sexupplevelser


Oväntad:

Kompromisser är väl bra?

om jag inte vill ha sex överhuvudtaget och en kille vill ha det i princip hela tiden, då ´kan jag inte alls kompromissa.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Kompromisser är väl bra?

Mata inte trollet [rolleyes]


   
SvaraCitera

lliiinna:

om jag inte vill ha sex överhuvudtaget och en kille vill ha det i princip hela tiden, då ´kan jag inte alls kompromissa.

Låter fail


   
SvaraCitera

Mawns:

snarare så att vi istället för att ha sex en gång så hade vi sex tre gånger på en dag medans jag spelade tevespel eller kollade på film.

xD


   
SvaraCitera

Alexander128:

Berätta om era mest bisarra, konstiga, märkliga sexupplevelser! Om dom gångerna ni bara stannade upp och tänkte: händer detta?

Alltså... Festivaler..
Men okej, en gång spelade jag snurra flaskan själv med två tjejer i lägenhet. Det kändes nästan lite porrfilm.


   
SvaraCitera

Berkman:

Med massa barn utan för den stora runda boll strukturen vi va i.
Som skrattar.
Med sina föräldrar.

Ahahahahahaha!


   
SvaraCitera

Oväntad:

det där är ju vardag

Du spelar för mycket tv-spel.


   
SvaraCitera
talrik

venne.. Va sjukt bakis, satt å spelade wow när jag också får en avsugning! ^^ Sen så har jag haft sex mitt på en fotbollsplan klockan 12 på dan, skolan, fått en handtralla till väckarklocka m.m 😀


   
SvaraCitera

lliiinna:

Att man gör det medan man kollar på nån jävla film, Människor är ju helt sexfixerade

hahah tror det är vanligt. min pojkvän har iaf väldigt svårt att kolla en hel film utan att påbörja nåt liknande[rolleyes]

den mest konstiga upplevelsen är nog för övrigt när jag hade sex ute på en ö. helt plötsligt, från ingenstans kom det en motorbåt fullastad med berusade raggare som hejade på[chocked]


   
SvaraCitera

lifeisjustabubble:

hahah tror det är vanligt

ok du blir jag rädd


   
SvaraCitera

jag och mina två tjejpolare kollade på porr. innan jag ens fattade vad som hände började tjejerna klänga på mig. det var väldigt... haha


   
SvaraCitera

Alexander128:

En gång låg jag i min f.d. flickväns säng och spelade Super Mario Galaxy till Wii. Då kryper hon upp till mig och börjar suga av mig medan jag spelar. Jag viftar hejvilt med kontrollen och Mario lägger av ett "okidoki!" medans hon omfamnar mitt ollon med läpparna.

Tyngast3.


   
SvaraCitera

Insert: -hemskt onödig info-


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Insert: -hemskt onödig info-

Do go on [smile]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Do go on

Trekanter brukar blir ganska annorlunda.[smile]


   
SvaraCitera