Aviseringar
Rensa alla

Bisexualitet och hormoner


Ämnesstartare

Jag är alltså bisexuell och jag har alltid varit helt "sexberoende", alltså haft en mycket hög sexdrift för jag vet inte ens om det är majoriteten av killar som behöver något varje dag.
De kompisar jag känner som är bisexualla är likadana och jag började experimentera med mig själv som liten och testat och velat testa många olika saker.
Hur upplever ni det? Nu frågar jag alla sexuella läggningar(utom möjligtsvis asexuela [wink]).

Jag läste på världens mest förlitbara källa wikipedia att så var fallet och att bisexualla tjejer kunda stadga sig men inte killarna? [smile]

ÄNDRAT 2012-07-14 03:51

ÄNDRAT 2012-07-15 13:19


   
Citera
Ämnesstartare

ceka92:

Jag läste på världens mest förlitbara källa wikipedia att så var fallet och att bisexualla tjejer kunda stadga sig men inte killarna?

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IRONI. [wink] Wikipedia är en pest på världen enligt mig, om man inte vill söka upp någonting oviktigt typ musikalbum och kändisar snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem har ju dubbelt så många att välja på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så om man är bisexuell är man kåtare för att man kan tillfredsställa sig med vilken sorts människa som helst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

IRONI.

trodde du visste att d1 nt var bra men ndå frågade? [tard]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

så om man är bisexuell är man kåtare för att man kan tillfredsställa sig med vilken sorts människa som helst?

Ja, precis så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ej
det är påhitt
du är kåt för du är high on hormons/eller bara born this whay
inte för att du kan tänka dig att ligga med både kilalr och tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

så om man är bisexuell är man kåtare för att man kan tillfredsställa sig med vilken sorts människa som helst?

Tycker inte heller att en sån förklaring är logisk.

Däremot tror jag på en ofta framlagd förklaring att bisexuella kvinnor har en högre grav av testosteron(Tog ett aslångt och utförligt BBC-test som visade sig vara sant för mig. Har 25 procent mindre kvinnlig hjärna än genomsnittet.)

Det jag frågade var mer om ni heterotjejer också känner så och om andra bisexuella instämmer. Det är bara en tendens jag har sett och hört om.

Berätta gärna hur sexuella ni är.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Berätta gärna hur sexuella ni är.[smile]

är mycket olika, ibland är jag i celibatmode (även fast jag har tillgångtill sex) och ibland har jag högre drift.


   
SvaraCitera