Aviseringar
Rensa alla

bisexuell??


Ämnesstartare

jag tyckte de va jobbigt i början, men kommer inte ihåg hur jag började tänka på det eller så, va flera år sen..


   
SvaraCitera

Jag började märka det när jag tykter att killa vara skit sexiga och jag gillade att kolla på dom. Sen tänkter jag att jag sätte mig ner själv och kolla på gay porr och ser om jag gillade det och det gjorde jag 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liiiiisa:

hur tog ni det när ni började tänka?

när jag började tänka på att jag kanske var intresserad av tjejer tänkte jag att det var rätt skönt för det kändes som om jag hittat rätt på något sätt.

jag tycker du ska tänka på vad som känns rätt. eller var som känns naturligt. inte tänka på omvärlden alls (gör man det blir det genast mycket svårare). och när du har hittat känslan att det känns skönt, kommer det nog inte kännas som en stor grej för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det med en tjej+ en kille så blir alla glada [party][party]


   
SvaraCitera

liiiiisa:

men vill gärna prova på lebbsex

Du kan få prova med mig[cute][cute][cute][tard][tard][cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

gör det med en tjej+ en kille så blir alla glada [party][party]

rätt [wink][wink]


   
SvaraCitera

liiiiisa:

men låter värsta fult, men man vill liksom ha kuken men ändå tjejen

Haha! :'D
Prova att sexa en transsexuell? ^^
Vissa transsexuella är riktigt jävla fina faktist. Själv skulle jag inte bangat att sexa med en snygg transa. [crazy]

EmperorNero:

Prova det du vill prova, stöt på den du är kär i, gör det som känns rätt och skit i resten. Det behöver inte vara mycket svårare än så.

Wörd! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teessii:

Du kan få prova med mig

[blush]


   
SvaraCitera

liiiiisa:

hur tog ni det när ni började tänka?

Jag tänkte inte på det över huvudtaget. Jag & en bisexuell tjejkompis började pussas & kramas massa på fyllan, som sedan utvecklades till ett förhållande. Det var då det verkligen gick upp för mig, att jag är bisexuell. Tycker inte det är en så stor sak, ta det som det kommer.

Onödigt att ragga på tjejer om du inte känner något för dem. Bättre att känna först - ragga sen.

Lycka till! [smile]

ps. lebbsex är inget jättespeciellt, som många tror.


   
SvaraCitera

liiiiisa:

jag tänder på tjejer, jag tänker på tjejer

Lita på mig :b [y][cool][chocked]


   
SvaraCitera

liiiiisa:

fundera på tanken om jag är bisexuell

Jag tycker du skall expremitera lite. Det är ju verkligen ingenting fel i det liksom. Prova, hitta en tjej som du vet är lesbisk/bi och prova. Då märker du ju om du är Bisexuell/homosexuell/heterosexuell.


   
SvaraCitera
ziiesh

liiiiisa:

hur tog ni det när ni började tänka?

Som du [smile]

ingen annan:

vem bryr sig?[wink] bara man mår bra och det är okej för de som är inblandade, så att säga.

[y]

lockbete:

tänk inte så mycket! kör bara

[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lipshit:

Onödigt att ragga på tjejer om du inte känner något för dem.

Hur ska man då komma fram till något i sig själv om man är osäker?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Teessii:

Du kan få prova med mig[cute]

Mig med [blush] vi kan trekanta [cute]

avocadomissbruk:

och när du har hittat känslan att det känns skönt, kommer det nog inte kännas som en stor grej för dig.

Det där känner jag igen sjukt väl.


   
SvaraCitera

ziiesh:

Hur ska man då komma fram till något i sig själv om man är osäker?

alltså du lär ju inte ragga på en kille som du inte känner något för (som du inte är attraherad av) och på samma sätt ska du ju inte ragga på en tjej bara för att...

därmot om du är attraherad av en tjej, ska du självklart ragga.


   
SvaraCitera

liiiiisa:

men låter värsta fult, men man vill liksom ha kuken men ändå tjejen
lol

Shemale?


   
SvaraCitera
ziiesh

Lipshit:

därmot om du är attraherad av en tjej, ska du självklart ragga.

Det lät först som att du menade att om man inte vet om man är intresserad av tjejer så ska man inte ragga på tjejer, vilket jag tycker lät fel 😛 jag ville ha det till att om man känner för att ragga på en tjej, hon såg bra ut och verkade härlig, då ska man helt klart göra det, och då har man ju antagligen någon läggning som inkluderar att man tänder på tjejer, vilket du tydligen menade 😛
Blev rörigt. Men ändå 😛


   
SvaraCitera