Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell brud? Bög?


gulan
Ämnesstartare

 Guys! Kan ni erkänna att ni blir tända av att tjejer säger att de är bi eller lesbiska? 

 

Girls! Kan ni erkänna att när ni hör att nån är bög ser ni en kompis att shoppa med och inte ligga med? Vad tycker ni om det? Varför ses det nästan fel att vara bög medans alla vill vara med en lesbisk brud? ( om jag uttrycker mig weird så skyller jag på alkoholen) 


   
Citera
Dewad

Om lesbisk, nej. Om bi, ja. Och varför i helvete skriver du GUYS! Och GIRLS!


   
SvaraCitera

Som svar på båda frågorna: För att penetration ses som något seriöst och förnedrande och därför, två tjejer ses som något oseriöst och bara lite spännande.


   
SvaraCitera

Som Ceka är inne på så ses två tjejer som sexigt medan två killar inte alls ses lika sexigt. Detta kan vi tacka porrindustrin för.


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

Dewad:
Om lesbisk, nej. Om bi, ja. Och varför i helvete skriver du GUYS! Och GIRLS!

Jag minns inte ^^


   
SvaraCitera

isola:
Som Ceka är inne på så ses två tjejer som sexigt medan två killar inte alls ses lika sexigt. Detta kan vi tacka porrindustrin för.

nu räcker det med ditt JÄVLA FEMENIST  BUUULLLLSHIIIIT


   
SvaraCitera

aa lesbiskt sex är hett Rodnar


   
SvaraCitera

gulan:
 Guys! Kan ni erkänna att ni blir tända av att tjejer säger att de är bi eller lesbiska?  

Fast det blir jag inte.


   
SvaraCitera

Dafaq   


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

Tjohej:

Fast det blir jag inte.

Två tjejer som hånglat intresserar dig inte?


   
SvaraCitera

gulan:

Två tjejer som hånglat intresserar dig inte?

Alla killar tänder inte på sådant, även om det kan vara svårt att tro då det är en grej killar "ska" tända på enl samhällsnormen.


   
SvaraCitera
Yaren

jag tycker både lebbsex och bögsex kan va hett och jag e en heterotjej

FNÖ:

nu räcker det med ditt JÄVLA FEMENIST  BUUULLLLSHIIIIT

Det heter feminist, vårda ditt språk, samt att hon har rätt. 


   
SvaraCitera

gulan:

Två tjejer som hånglat intresserar dig inte?

Men frågan var om man blir tänd av att en tjej säger sig vara homo eller bi. Och det blir jag inte.


   
SvaraCitera

gulan: Men frågan var om man blir tänd av att en tjej säger sig vara homo eller bi. Och det blir jag inte.

Men frågan var om man blir tänd av att en tjej säger sig vara homo eller bi. Och det blir jag inte.

isola: ska

...


   
SvaraCitera

Tjohej:

Men frågan var om man blir tänd av att en tjej säger sig vara homo eller bi. Och det blir jag inte.

...

ska inom cituationstecken, vilka du ej citerade.


   
SvaraCitera