Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell??


Ämnesstartare

Jag vettefan hur jag ska börjar men...
De senaste veckorna känns det som att jag tänder mig på tjejer än på killar.
Jag blir så jävla kåt i tjejer som gå förbi, eller ja som jag gillar.
Eller inte kåt men typ.
Jag har sagt till mina föräldrar att jag känner mig så och de bah 
- Det är normalt.
Fast jag tycker inte. Jag har alltid tyckt om killar, men nu är det tvärtom. Nu e det bara tjejer jag är intresserad av.
Det är sjukt svårt att hitta en som är bisexuellt i min ålder, det finns ingen jävel någonstans kan man säga. Å det känns jobbigt Tardig


   
Citera
Ämnesstartare

Man gillar den man gillar, tycker det är jävligt töntigt att sätta etikett på folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har du:  http://ungdomar.se/forum/thread/vill-ha-trekant  
Perfekt erbjudande, kunde ju inte bli mer passande!Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kände exakt som du!  Först gillade jag killar sen gillade jag tjejer men nu gillar jag killar igen, och sen blev jag lite kåt i tjejer också och jag tänkte att det är svårt att hitta en brud som är lesbisk.. och ja jag förstår att det känns jobbigt.. för man vill ju taffsa och allting när man vill ha en tjej   


   
SvaraCitera

Gillar man killar så gillar man killar, gillar man tjejer så gillar man tjejer eller gillar man båda så gillar man båda. That's it, finns inget rätt eller fel

Du behöver inte vara orolig, det finns  många i din ålder som känner likadant, det är bara ovanligt att man berättar för folk.  Jag har två tjejkompisar i sena tonåren som båda är bisexuella, inte alls ovanligt


   
SvaraCitera