Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell? hjälp!


Ämnesstartare

Jag har aldrig tänkt på att jag skulle gilla tjejer eller något liknande förrän nu, jag som alltid tänkt pojkar,pojkar,pojkar.
Nu har jag har blivit jättekär i en tjejkompis. Jag vågar inte berätta för henne även fast det känns som om det är det enda rätta. Jag vill så gärna att hon ska få veta.
Jag har knappt sovit alls på 2 månader och det går allt dåligare i skolan.
Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne...
Hjälp, jag måste få tips på hur jag kan förbättra min situation, och hur jag sa kunna berätta för henne hur jag känner.

Så snälla, söta, rara personer. Hjälp mig? [smile][blush]


   
Citera
smisk

Berätta för henne, och om hennes reaktion skulle vara typ "omg jag har en lesbian efter mig, euw!" så får du bara säga till henne att du bara vill ha henne som kompis, om hon inte vill ha dig, liksom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jao... det verkar ganska bra sätt... men jag vill verkligen inte förstöra vänskapen som vi redan har. jag är så himla rädd, och så himla kär...men om jag tänker efter så är hon ändå tillräckligt sjysst för att inte säga något kränkande eller liknande... för hon vet att jag är bisexuell... men inte att jag gilar henne...


   
SvaraCitera
smisk

Blooray:

men jag vill verkligen inte förstöra vänskapen som vi redan har. jag är så himla rädd, och så himla kär...men om jag tänker efter så är hon ändå tillräckligt sjysst för att inte säga något kränkande eller liknande... för hon vet att jag är bisexuell... men inte att jag gilar henne...

Jag tippar nog på att hon tänkt tanken att du kan gilla henne, det skulle inte förvåna mig! Men om du skulle ta mod till dig att berätta hur du känner och allt skulle "bli fel", så prata med henne igen. Förklara att du inte vill förlora henne som vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå fram med det precis som om det hade varit en kille. Berätta inte, utan bli mer intim med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tipsen... berättar nog den här veckan. Om jag vågar... ja, på fedag. På fredag då smäller det! Då ska prata med henne, på riktigt... och låta hene veta hur jag känner.[crazy][wink] Tack igen för tipsen ^^ [smile]


   
SvaraCitera

berätta hur de gick? ;D


   
SvaraCitera

Berätta först att du är bisexuell!sedan kan du berätta hur du känner för henne...[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera