Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell/Lesbiska tjejer där ute


Sarabi
Ämnesstartare

Har för några månader sedan sakta förstå att mitt sexuella intresse inte bara var för killar och kände ett starkare band till att vilja vara med en tjej istället. Jag har där emot inte kommit ut och det känns som om jag är den enda bisexuella eller lesbiska i hela mitt lilla område. 
Därför känner jag att jag vill bara prata med någon som går igenom samma sak (helst runt samma ålder) som jag. Skicka gärna ett meddelande eller tipsa gärna om en bra sida Mycket gladHjärta 


   
Citera

Du skriver det känns som om du är den enda lesbiska/bi i hela ditt område
jag tror dock att det finns flera i ditt område, de har bara inte heller kommit ut 


   
SvaraCitera
Sarabi
Ämnesstartare

Det tror jag nog också ganska säker på, men det är ganska svårt att få kontakt med de eftersom jag har ingen aning vilka som är det, och rätt så awkward att fråga 😉


   
SvaraCitera
Sarabi
Ämnesstartare

*det är jag nog också


   
SvaraCitera

anordna en lebbfälla. sätt in en bild på en hairy pussy i en bur innan du går till skolan/jobbet på morgonen, sedan på kvällen så kommer du ha fångat kvarterets bruttor i buren.


   
SvaraCitera
Sarabi
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
anordna en lebbfälla. sätt in en bild på en hairy pussy i en bur innan du går till skolan/jobbet på morgonen, sedan på kvällen så kommer du ha fångat kvarterets bruttor i buren.

WOW bästa tipset idag, vad skulle jag göra utan dig!


   
SvaraCitera

ja va e d??


   
SvaraCitera

hur kan man vara ett bi?


   
SvaraCitera

herr.göransson:
hur kan man vara ett bi?

Har du aldrig hört om blommor och bin?


   
SvaraCitera

Zerafina:

Har du aldrig hört om blommor och bin?

blommor e som fittor Rodnar


   
SvaraCitera

herr.göransson:

blommor e som fittor Rodnar

de ser ut som orkidéer tkr jag


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:
anordna en lebbfälla. sätt in en bild på en hairy pussy i en bur innan du går till skolan/jobbet på morgonen, sedan på kvällen så kommer du ha fångat kvarterets bruttor i buren.

nästan sant


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:
anordna en lebbfälla. sätt in en bild på en hairy pussy i en bur innan du går till skolan/jobbet på morgonen, sedan på kvällen så kommer du ha fångat kvarterets bruttor i buren.

Ser dock ett stort problem här
alla hetero killar kommer ta upp all plats i buren 


   
SvaraCitera

Zerafina: Ser dock ett stort problem här
alla hetero killar kommer ta upp all plats i buren

Sorry vi gillar inte hairy pussys. fLawed logic.


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

Sorry vi gillar inte hairy pussys. fLawed logic.

ey
inte vi heller


   
SvaraCitera