Aviseringar
Rensa alla

Bisexuella chattsidor


Ämnesstartare

Jag har väldigt svårt att hitta andra bisexuella/lesbiska (ja, jag vet att det finns fler sexualiteter men jag orkar inta skriva alla) i min ålder (13 år) så jag undrar om någon vet någon chattsida för bisexuella,då jag väldigt gärna vill prata med någon.


   
Citera

Finns bara tre stycken alla andra är skitsnack, transsexualitet handlar inte om sex eller kärlek så jag räknar inte med det.

Det finns nog många olika om du bara letar. Glad


   
SvaraCitera
sies
 sies

Egentligen ska det inte finnas chattsidor specificerat för bisexuella/lesbiska tjejer i din ålder.

Kan väl hända att någon chattsida har några sånna tjejer som använder det för att chatta med andra bisexuella/lesbiska tjejer, men de chattsidorna får inte direkt annonsera för det när det gäller underåriga. 


   
SvaraCitera

Man kan ju också skaffa sig vänner som inte är bi/lesbiska


   
SvaraCitera

Finns kikgrupper med HBTQ+ personer, sök efter hbtqrelaterade hashtags så hittar du Tumme upp


   
SvaraCitera

Fredaghelaveckan:
Finns kikgrupper med HBTQ+ personer, sök efter hbtqrelaterade hashtags så hittar du Tumme upp

exkluderande du är!! *LGBTTIQQ2SA


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

finns inte några direkt bra sidor.. 


   
SvaraCitera

är en 14åring som oxå letar efter sånna chattsidor..


   
SvaraCitera

rfsl


   
SvaraCitera

Vet exakt hur det är, dock är jag något år äldre än dig. Är bisexuell å behöver mer vänner


   
SvaraCitera

NEMI:
finns inte några direkt bra sidor.. 

true


   
SvaraCitera
OyottA

Säg gärna om ni hittar ngn 🙂 


   
SvaraCitera

Elinaaaah:
Vet exakt hur det är, dock är jag något år äldre än dig. Är bisexuell å behöver mer vänner

Är en 18 årig lesbisk tjej som gärna pratar lite!:) Snap: myolofsson12


   
SvaraCitera