Aviseringar
Rensa alla

Bitchig av cerazette


Ämnesstartare

Började äta cerazette för typ två veckor sen, och nu är jag orolig att jag blivit lite grinigare än vad jag varit. Har rätt kort stubin annars, och det skulle kunna bero på att folk (mamma mest) bara irriterar mig rent allmänt.
Hur lång tid tar det innan man kan börja märka humörförändringar? Vill verkligen fortsätta med cerazette, men blir så ledsen när jag snäser.


   
Citera

Det är nog sånna smällar man får ta, om det inte finns andra bättre alternativ. Hör med ungdomsmotagningen : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondiskallen:

Hör med ungdomsmotagningen

Har gjort, och vet att jag gärna vill prova ha cerazette, tänkte mest om någon vet om det blir bättre/går över typ.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att du använder dig av en försvarsmekanism för att inte inse att du är en bitter människa som blir bittrare med naturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var väldigt bitchig av mina p-piller i ungefär en månad, det gick sen över. Vänta ett par månader iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex använde det. Hon var rätt bitchig, men det blev värre när hon slutade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tror att du använder dig av en försvarsmekanism för att inte inse att du är en bitter människa som blir bittrare med naturen.

Äsch, jag vet att jag är bitter. Var bara rädd att det har förvärrats, vill ju vara snäll egentligen [sad]

framtidstron är död:

Vänta ett par månader iaf.

Okej, då håller jag ut.


   
SvaraCitera