Aviseringar
Rensa alla

Bitchig kompis (hatar tjejer!!!)


Ämnesstartare

Under jullovet connectade jag på riktigt med två tjejer från min klass, vi umgicks väldigt mycket och berättade hemlisar. Men nu så har de två börjat umgås jättemycket ensamma, och bryr sig inte om att fråga mig (fast de vet att jag har bil och kan åka vart som helst).

Jag kan ju fatta att de inte tycker om mig lika mycket, men grejen är den att den ena av dem (vi kan kalla henne A) typ tävlar med mig om den andra (kalla henne B). Hon ska alltid sitta bredvid henne i skolan, och bara prata med henne, och idag så gick jag bredvid B när A kommer och tränger sig förbi mig för att kunna gå med henne.
JAG BLIR SÅ ARG, kan inte fatta att hon är 18 år och inte kan tillåta att nån annan är kompis med hennes kompis.

Vad göra???


   
Citera
Ämnesstartare

loom:

Vad göra???

betong djungelns regler säger: Catfight[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

betong djungelns regler säger: Catfight

Sunt förnuft säger: Eeeh nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Sunt förnuft

Ingår inte i betong djungeln[y]

btw så kanske du är en aning svartsjuk och blåser upp detta mera än vad det egentligen behövs.

Men sen så kanske du inte gör det och bästa sätt är att oxå bli vän med den 3e parten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Sunt förnuft säger: Eeeh nej.

Sunt förnuft är överskattat[crazy]

Det du kan göra är nog att antingen börja spela i deras liga och bete dig likadant tillbaka, eller ta en funderare på om det verkligen är sådana kompisar du vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför kan inte bara alla chilla galet och låta bli att hugga varandra i ryggen med rostiga eldgafflar? Hade varit lättare då.
Image

Gibbs:

betong djungelns regler säger: Catfight

Instämmer, låter som den mest logiska lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

en aning svartsjuk och blåser upp detta mera än vad det egentligen behövs.

Kanske lite, men det är också sjukt uppenbart.

Gibbs:

bästa sätt är att oxå bli vän med den 3e parten

Är ju vän med henne? Trodde att vi tre var bästisar men tjejer kan inte leka tre tydligen.

shelton:

Det du kan göra är nog att antingen börja spela i deras liga och bete dig likadant tillbaka, eller ta en funderare på om det verkligen är sådana kompisar du vill ha.

Fast jag kan inte vara taskig[sad] Det är bara den ena som är dålig, jag orkar inte med henne och försöker då umgås med den andra istället i skolan men det får jag ju inte.

Rejmond D Röjter:

Varför kan inte bara alla chilla galet

Hahahha aaawh björnen [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Kanske lite, men det är också sjukt uppenbart.

loom:

Är ju vän med henne? Trodde att vi tre var bästisar men tjejer kan inte leka tre tydligen.

Okej, har du gjort något som du kanske var för full för att komma ihåg, elr omedvetet kanske du nämnt att du gillar hennes dröm kille elr nått[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Vad göra???

Låter som att dina vänner går i sjunde klass..

Skaffa nya vänner! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket märkliga högstadiefasoner.
Jag skulle säga till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Okej, har du gjort något som du kanske var för full för att komma ihåg, elr omedvetet kanske du nämnt att du gillar hennes dröm kille elr nått

Intressant, har jag inte tänkt på. Ska fundera lite på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Ska fundera lite på det.

Bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

JAG BLIR SÅ ARG

Har samma sak i min klass lite, är sjukt störande men det är bäst att hitta umgänge på annat håll eller hitta på saker med den tredje personen själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låter som att dina vänner går i sjunde klass..

framtidstron är död:

Mycket märkliga högstadiefasoner.

Eller hur!! Fast alla är mogna utom just hon bitchen.

S3ON:

Skaffa nya vänner!

Ja, det är ju inte så lätt i en småstad. Men flyttar härifrån i sommar så[cheers]

framtidstron är död:

Jag skulle säga till.

Men det känns ju också lite högstadiet? Hon kommer ju antagligen bara förneka det, för att det låter så dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda dom alla. Endast i döden kan de se att du är deras enda sanna vän!


   
SvaraCitera