Aviseringar
Rensa alla

biverkningar från p-piller, eller gravid?


Ämnesstartare

började med p-piller den 26/5, (cilest28) har alltså ätit p-piller i 22 dagar nu, skulle börjat på sockerpillerna idag, men började om på en ny karta pågrund av olika skäl. kan alltså nu inte se om jag får mensen som jag ska heller. hade oskyddat sex för ca 2 månader sedan, testade aldrig mig eftersom jag inte misstänkte något. för cirka 14 dagar sedan märkte jag att mina bröst är extremt ömma, och "knöliga", även mina bröstvårtor som har blivit stora som tallrikar känns det som, + att de svider och är extremt ömma och röda. har inga andra "symtom" mer än att jag har kännt ett litet tryck i nedre delen av magen en längre tid ( 3-4 veckor) kan detta vara vanliga biverkningar från p-pillerna, eller är det symtom på en tidig graviditet? skulle isåfall varit i v8 nu, (7+1)
vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

svårt att avgöra.. gå och kolla på UM för säkerhets skull. så att du är alldeles säker! det ska jag själv gör aom några dagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så det kan alltså både vara biverkningar från p-pillerna eller att jag är gravid? är det ingen som har erfarenhet av biverkningar från cilest?


   
SvaraCitera

besaaaa:

så det kan alltså både vara biverkningar från p-pillerna eller att jag är gravid?

Ja.

besaaaa:

är det ingen som har erfarenhet av biverkningar från cilest?

Oväsentligt då det är individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men borde inte magen börjat växa lite nu isåfall?
Känns som om jag har en liten "bulle" där nere, vid undre magen, känns dock som om jag inbillar mig den.
Har bara symtom så som huvudvärk (som kan komma från p-pillerna med) och ont i ryggslutet vissa dagar.


   
SvaraCitera

besaaaa:

Pro-tip. Om du svarar på andras svar och vill att dom ska läsa det, blåmarkera en del av deras text och tryck på "Citera" knappen. Skriv sen ditt meddelande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Pro-tip. Om du svarar på andras svar och vill att dom ska läsa det, blåmarkera en del av deras text och tryck på "Citera" knappen. Skriv sen ditt meddelande.

Jag vet hur man svarar på andras svar, men det var ett inlägg till alla. Inte till någon särskild 🙂


   
SvaraCitera

besaaaa:

Men borde inte magen börjat växa lite nu isåfall?

Det är också individuellt. Herre gud, testa dig bara.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera