Aviseringar
Rensa alla

Björn borg kalsonger för oss män!


Ämnesstartare

Någon mer än jag som älskar björn borg kalsonger, eftersom det sitter fett bra och är skit sköna för både det ena och det andra [wink] Skriv gärna hur ni upplever dessa underbara kalsonger.. vilken är favvo-färgen?


   
Citera

[wink][wink]Har i massa färger[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Hade lite sådana förut, de var väl jävliga sköna osv men sen insåg jag att de inte är värda sitt pris, utan de från typ dressmen är lika bra.


   
SvaraCitera

Budolicious:

dressmen

Håller med[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, kvalitén kanske inte är den bästa.. men det är jävligt snygga.. designmässigt 😉


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Onani och Sexleksaker


   
SvaraCitera

Kille17år:

Någon mer än jag som älskar björn borg kalsonger, eftersom det sitter fett bra och är skit sköna för både det ena och det andra [wink] Skriv gärna hur ni upplever dessa underbara kalsonger.. vilken är favvo-färgen?

onani och sexleksaker really?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

qazedctgb:

onani och sexleksaker really?

[love]


   
SvaraCitera

gör som riktiga män och klä dig i trosor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

onani och sexleksaker really?

Jag kunde inte hitta ngt bra forums-ämne där jag kunde skriva denna fråga.. Dessutom är ju alla killar på denna flik.. eftersom det är vi som bär kalsonger XD


   
SvaraCitera

Tänk att ja har den lille pojkens namn på mina kalsonger just nu [blush]


   
SvaraCitera

Marknadsföringen har verkligen våldfört sig rejält på vår stackars generation, vi är nog ta mej fan permanent skadade och smutsiga.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Hade lite sådana förut, de var väl jävliga sköna osv men sen insåg jag att de inte är värda sitt pris, utan de från typ dressmen är lika bra.

För mig är kallingar mer än nått som bara håller snoppen på plats, för mig signalerar dressman osexiga saker.. [wink]


   
SvaraCitera

KIHMB:

För mig är kallingar mer än nått som bara håller snoppen på plats, för mig signalerar dressman osexiga saker..

KIHMB:

P15


   
SvaraCitera